Sunday, March 11, 2012

Eeeuuuwww ! Gossipp.

Oh apakah yang aku dah lihat tadi ?
Sedang turun eskalator dari window
shopping terasa nak pandang
pandang belakang. Ceewaaahhh.
Sekali nampak ehh macam kenal
mamat neyh. Cepat cepat aku berpaling
seb baek laa dia tak perasan. Fuhhh,
sesaje aku berhenti dekat butik
belek belek baju. Rase pompuan sebelah
dia aku kenal sangat. Cehh, xclassmate dia 
sendiri. Jadi cam terpiki diorang saje
saje jumpa laa kot kan ? Dah niat terasa
nak tegor sekali diorang berpegang
pegangan bagai ! Ohh no, batalkan niat.
Sesampai jaa aku kat rumah, apa
lagi sibok menyibok laa bukak fb
awek si lelaki tuh. Sebab dulo kita 
owang agak rapat laaa. 
Sebab boyfie dia tuh se poly.
Aikkk ! Memang dah agak.
Maseh bersama siap cover photo mamat
tuh lagi. Hurrmmmm...
Naseb laa, sian pompuan tuh kan ?
Dia tengah amek degree yang laki dia
lak bersuka suka ngan pompuan laen.
Lelaki lelaki lelaki, dasar !
Ooppss pada yang terasa saja. :P
Yang si pompuan tuh pulak tak rasa
bersalah kaa kebas boyfie orang ?
Tak silap dah lama gila kapel dari aku
zaman poly lagi. Takpee lahh, awek
yang mungkin teraniaya tuh nak ada degree kot
kan ? Tinggal jaa laa laki tak guna camtuh.
Sekian saja gossipp gossipp. =)

0 sok seh sok seh: