Sunday, February 19, 2012

16 February 2012



Bile pergi pada post February 2011 yang date nya 
15 February tuh ada lagu Ku Ada Kamu then wish birthday kat
someone kan? Someone tuh laa yang special dan 
tanggal 24 Disember telah sah menjadi tunanganku. :)
Tak sangka sangat lelaki yang sentiasa ada untuk
aku saat aku jatuh tanpa fikir bisa bangun semula itu
adalah lelaki yang melamar aku untuk jadikan 
permaisuri hidupnya.
Kepada yang setia mengikuti perjalanan blog ini
mungkin tahu aku pernah mengalami zaman gelap
perit sakit jatuh terluka. Syukurlaa sangat sebab ada
hikmah di sebalik semua tuh. 
Best sangat dapat spent time bersama,
then tengok movie Ghost Rider 2 ! Pueh hati.
Yang tersentapnyaa aku lak dapat hadiah tee shirt. ;)

 " SELAMAT HARI LAHIR
TUNANGKU TERSAYANG ! "
Semoga panjang umur, murah rezeki,
bisa melalui liku liku kehidupan
ini dengan redha dan pasrah.
Tak lupa juga liku liku ketuaanmu untuk menjadi suami =)
I love you so much dear.


pssstt ; Nanty  i upload pic celebrate yaa.


0 sok seh sok seh: