Monday, December 19, 2011

Makan.

Hari Isnin yang indah sangat sangat.
Kemalasan untuk pergi kerja,
al maklumlah weekend xleyh dating 
sebab pengarang jantung pergi 
kursus kawen. So, post pon today !
Walau ada pergaduhan kecil yang tercetus
then merajuk merajuk manja. :)
Tapi syukur sebab aku bahagia sgt.
Macam tak percaya bila masuk jaa
dalam keta my b tanya nak makan kat mna ?
Aku pown jawab ikut jaa laaa.
Dia suggest nak tak udang besaq penampaq kira
besa tapak tgn dia laaa. Walawei mcm nak ketawa,
hampeh aku tak percaya langsung sebab dia tuh suka
kenakan aku jaaa. Tengok kereta yang di pandunya
menyusuri jambatan ! Nak bawak makan ikan bakaq
kat kepala batas. Yippiieee ! ilysm my b.
Mmg betol babe ! Udang gila besaq, sesuai ngn 
title aku MAKAN sampai kenyang.
Menu wajib Sotong bakar, dan yg di janjikan Udang bakar,
ikan Keli bakar , Kerang Rebus dan yang paling best daging
yang diorang bagi nama Rimau Nangis. 
Nyumm nyummm, meja penoh makanan xpa tp
yang xboleh belah 2 owg jaa yang perabeh.
Mekaseh sygku, mmg suprise sgt ! 
Buka tuh saja balek singgah 1st Avenue dapat
pulak Chocolate Indulgence ! Alahai bertuahnyaa
rasa.. Tak lupa juga sun glasses baru yang i
impikan ala ala nabila huda tuh ! peeewwwiittt..
GREAT monday kan ?
Ya ALLAH terima kasih untuk kebahagiaan yang kau
kurniakan padaku. Semoga ianya akan terus berkekalan. AMIN.

0 sok seh sok seh: