Saturday, November 12, 2011

Preparation.



Kita hanya merancang tetapi TUHAN yang menentukan.
Itulah tutur kata yang keluar daripada mulut setiap yang bicara 
isu perkahwinan. Jodoh semua dah di tentukan kan. :)
Jadi tinggal preparation jaaa. Andai ini takdirnya aku bersyukur sangat
sebab maseh ada yang ikhlas menerima diri ini dan menyunting untuk
menjadi permaisuri di hatinya.. InsyaAllah aku juga bakal
menamatkan zaman bujang pertengahan tahun depan. 
Para blogger sekalian doakan saya yaa ! Gementar , Serius !
Sebab benda neh semua bukan leh wat gaming koht.
Tapi sedikit demi sedikit semua persediaan telah di buat.
Dan insyaAllah hujung tahun ini bakal bertukar status menjadi tunangan orang.
Bak kata si akak waktu tu laa bertambah tambah dugaan dok mai.
Belajar tenangkan diri dan bawak berbincang semua hal. :)
Risik merisik sudah selesai kerna kedua dua keluarga telah duduk semeja
dan merancang seperti yang masing masing inginkan.
Itu yang sibuk bebenor sampai dah lama tak update blog.
Weekend jaa survey itu ini tempah itu ini.
Atas doa restu ibu bapa masing masing, dorongan sanak saudara serta rakan taulan
maka semangat and feel tuh bertambah tambah.
Benda baek tak elok nak di lengah lengah kan. 
Lagi pun yang penting tuan punya diri dah bersedia nak memikul tanggunjawab 
masing masing. Welcome kedewasaan dalam diriku. Kikikiki..
Memang bersamanya aku terasa di lindungi, bersama family dia terasa selesa.
Oke tamat lah. i miss you blogger. 
Settle semua nanty kembali berblogger balek yaa.
Doakan saya. AMIN, =)



0 sok seh sok seh: