Friday, September 23, 2011

feel feeling ?

betul laa confirm sangat dah
blog adalah teman terbaek
di mana kita boleh coret perasaan
suka duka benci sayang or what eva laa kan ?
sepuas puasnya then lega !
so bila ada feeling yang tak kena neh
jadik tak syok. kenapalah wujud
feel macam neh ? i love him. confirm !
muhammad hanif bin ahmad kasmin.
shuuhhhhh ! buang jauh jauh perasaan
laen. then nak tempek i'm taken kat
dahi neh. nak cakap dah kawen sah mamat
mamat neh tak caya kan. Kang ketawa lak kat
aku. Rimas pulak bila ada dok flirting2
sampai aku jadik tak dak mood nak cakap
nak jawab soklan yang di tanya kang.
kalo boleh tahan takpa neh haaa %*@$! .
asyik dok tgok muka aku pehal ?
renyehhhh macam kerang busuk. Rimas ~
Yaa Allah berilah aku kekuatan menghadapi
manusia sebegini.
bila cerita dekat B pulak dia dah pesan jangan
ter ovedoss kutuk kang jadik laen pulak.
Oke stop ! =)
tapi ada lagi yang aku tak citer, takot pulak !
Ada mamat yang boleh tahan laaa jugak
dok berdarling darling merenyeh
renyeh ngan aku jeling jeling manja mintak fon num
tak pa pulak kan ? Boleh katakan nak TERlayan
jugak laa. Tak baek betul aku neh yaaa.
Pandang pada rupa. Noo noo noo
aku tengok perwatakan rupa diri laa. Ehhh !
Hati tuu hati lagi pentingg babe ! =D
Tapi aku tak kasi dan berterus terang.
Naseb faham bahasa dan boleh wat geng.
Woooww ! berjaya menepis. Sebab hati
kaseh sayang saya cuma hanya pada hanif kasmin.
Bukan zaman nak berfoya foya dah ooii.
Semoga di permudahkan segalanya. AMIN.

2 sok seh sok seh:

Diana said...

Bila nak kawen?? family dah approve.. bila tarikhnya tu??

Aya Hayashi Ishak said...

Dalam perancangan.
insyaAllah ad jdoh jalan... =)
cek dena wajib datang yaa..