Friday, July 15, 2011

tahniah tahniah tahniah !

kepada kawan kawan yang dapat sambung
belajar aku ucapkan tahniah yaa ! Bestnya korang
yang dapat berkampung bersama lagi. =)
Macam tak percaya result upu dah keluaq.
Cepat jaa masa berlalu kan ?
Hurmm, aku tahu antara dua hala yang berbeza
satu menjanjikan cita satu lagi menjanjikan cinta.
Di lema kah ? Tak tak tak.
Aku dah ada pilihan muktamad tapi keputusan yang dibuat
sudah di fikir masak masak. Otak dah tepu nak sambung belajar.
Nak habis sem 6 hari tuh pown meredap.
Neh nak sambung lagi 3 tahun setengah.
Keluaq umor dah dekat 26 eak ? Wooww !
Kat mana mana pown boleh berjaya asal
ada usaha dan doa. kan ?


Apapun tahniah kepada diri ini sebab layak jugak nak
amek degree dekat UTeM. Sedih laa ! T__T
Semoga aku tak menyesal dan takkan pernah menyesal .


:)

0 sok seh sok seh: