Friday, May 6, 2011

marry you . .

kerana mulot badan binasa ?
tapi kerana mulot juga suatu doa kan ?
di sebabkan banyak mulot mulot
bertanya bila maw tunang.
banyak banyak mulot kobe dok berdoa
kami bersama saat kami tak bersama
dulu. Kini dah termakbul tanpa sedar.
" Dulu malu tapi mahu kini baru ku tahu
Diam diam jatuh cinta bersama akhirnya "
Neyh lagu mek iefa selalu pely aku.
Balek isu tunang kawen tadi kan.
Si lelaki cuma mampu tersenyum
sambel dalam hati berkata kalau ada
duet sekarang jugak aku kawen cek kak oii. =)
Neyh dia yang cakap kat saya ekk. 
Sebab semua akak akak tanya dia 
tak tanya aku pown ! 
Dan saat bersama di dalam kereta
kesayangannya yang di pandu menuju ke
batu feringghi. Radio pulak memainkan lagu
bruno mars. Adoii, malo lak aku rasa time tuh.
Muka maseh selamber tapi hati berbungeeee sebab
sambel nyanyi lagu tuh kan dia cakap dia tujukan
tuk aku. Sudi tak jadik orang rumah dia ?
Mestilaa nak ! Kalo tak aku tak 24/7 berkepit
ngan kau laa wahai lelaki. Aku senyum meleret.
Mendapat restu dari pihak keluarga. Mula menabung tuk hari
hari bahagia. Belajar jadik matang doh walau muda lagi laa.
Kawan kawan doakan saya yaa.

0 sok seh sok seh: