Friday, May 6, 2011

harus !

dah pagi tapi tak boleh tido lagi
masalah bila dok sensorang
mula laa datang macam macam 
dalam fikiran. Buang jauh jauh
semua tuh. Aku dah ikrar dan janjy kan ?
Belajar belajar belajar
lupa semua tentang masa lalu.
Baek tido lagi bagus dari fikir
manusia yang tak berhati perut tuh.
Aku tak nak fikir but terfikir. Damn !
Hargai lelaki yang ada depan mata
kerna sesugguhnya aku cinta dia apa adanya.
Cara terbaek adalah mengingati saat saat
bersama. Sweet !
Teringat usikan dia semalam sanggup buat perkara lucu
untuk bagi aku tersenyum sebab sedang bad mood
saket gigi. Terpacul dari mulut
eifa "romantiknya". Sampai ada yang 
tanya tak jemukah dok hadap aku ?
Bahagia aku punya dia.
Lumrah manusia yang tak hargai apa yang ada depan
mata kan ? Tapi aku tak nak jadik begitu.
Memikirkan semua pengorbanan dan kesungguhan
dia untuk menambat dan memiliki aku buat
aku yakin yang dia yang aku carik.
Kalo terbaca entry ini yakinlah yang
aku betul betul ikhlas dan tulus menyayangimu.
Tak kan pernah macam macam.
Cuma satu jaa, kuatkanlah dirimu kerna 
ada yang sering ganggu hubungan kita.
Entah apa masalah dia. Dah bertunang pown
mental kat boyfie orang. Malas nak fikir
hal manusia 'problem'. Geram aku bila baca 
comment dia nak tentang kami. Urghh !
Hmmm. Takkan berbunyi kan
kalo tepuk sebelah tangan ?
Lega lak rasa lepas taip taip neh. =)
Blogger adalah teman terbaek. setuju ? 


0 sok seh sok seh: