Wednesday, May 11, 2011

Botanical Garden.



Kenapa aku bagi title di atas ?
Apesal tak bagi title tempat len.
Sedangkan banyak tempat pegi dalam
satu hari itu.
Lepak lepak padang kota.
Tengok movie kat 1st avenue ; Fast Furious 5
Pusing pusing komtar.
Gintell kan diri kat Prangin mall.
Tapi tetap nak tulis botanical garden !
Bermulaalah kisah di suatu pagi.
Pagikah ? Entah.
Dekat parking botanical garden tuu.
Sedang aku masuk dalam ketaa
tetiba ada sowang minah neyh
pandang aku huishhh macam terpegun !
Tenungan yang tak boleh blah laa.
Sambel tengookk anip yang bawu nak bkak pintu 
keta then tengok aku balek yang kat dalam keta.
Bila di amati wajah diaa. Aikkk !
dinie ? dinie ? dinie ?
Perempuan tuu ada sejarah ngan aku.
Tapi dah lama gilaaaa.
Sejarah berkaet seorang lelaki.
Lelaki buaya darat !
Mesti dia pelik kan.
Bercinta bagai nak rak aleh aleh
ngan laki laen lak.
Al maklumlah perangai jantan tu macam mana kan ?
Apapun takpe. Sebab tuh semua dah 
tinggal sejarah. Kecik dunia neh kan.
Penat penat tapi enjoy ! ;))


0 sok seh sok seh: