Friday, April 29, 2011

nervous !


adoyai ! Patot macam kenal.
Abang aku rupanya.
Bersuka suka main badminton
rupanya ada benda yang nak jadik.
Tetiba hari neh rasa nak sangat makan
kat Pelita Nasi Kandar. 
Finally, kekantoian melanda.
Mamat yang macam kenal rupanya abang
aku. Anip ! Kita kantoi sudah.
Dah aku belom get ready lagi.
Anip boleh cool jaa.
Salam salam buat macam besaa
tapi dalam hati aku uihhh, berderau rasa.
Lemah lutut aii. Apa aku nak jawab?
Mampoih dah ?
Takdir telah menentukan,
di hari Jumaat yang mulia ini
aku telah berterus terang pada Mak.
Serius ! I'm in love with him.
Mak cakap hahhh ! Taon depan kawin.
Tak boleh kawan lama2. 
Aku apa lagi, nak saja laaa. Heee ~
Mak Ayah restuilah kami. AMIN.
Mak senyum jaa tengok gamba anip.
Kira peringkat pertama dah pass. =)
Takot pulak nak tunggu apa ayah kata.
Semoga tiap yang jadik ada hikmahnya.
Sesungguhnya aku berserah di setiap 
apa yang Maha Esa suratkan.

0 sok seh sok seh: