Wednesday, April 13, 2011

it's LOVE.



Sentiasa berdoa supaya aku bisa memiliki
insan yang akan mencintai dan menghargai aku
sebagaimana aku cinta.
Tak ada yang sempurna kan ? Yaa, aku bukan
manusia yang sempurna.
Dan mungkin aku bukan yang terbaek untuk sapa
sapa pown.
Tapi aku mahu juga hidup bahagia ! Aku juga mahu
punya insan untuk menyayangi dan di sayangi.
Katanya "Setiap owg pernah wat salah dalam hidup
dan layak dapat peluang kedua. "
AMIN..
Tiada lagi keraguan di hati ini.
Berdoa semoga dia yang terakhir.
I swear i will LOVE u forever.
Aku akan sentiasa jaga sayang ini.
Sama sama melupakan cinta masa lalu
dan mengorak langkah baru untuk
kebahagiaa bersama. =)
Syukur sangat jika ini kebahagiaan yang
kau beri YA ALLAH setelah aku melalui
kepahitan pada masa lalu.

0 sok seh sok seh: