Thursday, March 3, 2011

Takdir .



Yaaa,ini jalan takdirnya.
Perit sakit suka duka di
jadikan pengajaran dan pengalaman.
Dulu kau aku Cinta. Tak dak yang bisa
menggantinyaa kan ? Tapi kini 
saya berjaya menghapuskan
semua perasaan. Alhamdulillah. =)
Redha dengan setiap yang penah
terjadik. Teliti tuk memilih
mana kaca dan permata di hari
mendatang ? Manusia sering
melakukan kesilapan kan.
Tapi terasa berjuta kali sudah
si lelaki itu menyesal tetapi tidak
sedikit pon berubah.
Sejarah mungkin berulang ?
Seorang perempuan cuma
mahu di hargai. Bukan di miliki.
Saat kau text aku dengan kata kata itu,
aku lega kerna kau tak terus beri harapan
untuk perhubungan kita.
Kerna aku tak sanggup nak melukai, saket
yang pernah aku lalui dulu. Bawalah haluan masing2.
 Yaaa, aku sudah ada dia. 
Pengubat suka dan duka.
Teman terbaek yang hadir di kala aku sendiri.
Aku sayang dia sangat sangat ! 
Kini dia lebih dari segalanya mungkin.
Berdoa semoga kita bahagia dengan kehidupan
masing masing oke.


2 sok seh sok seh:

misz sheyla said...

hueee....doa aje lah ubat nya..semoga bahagia

Aya Hayashi Ishak said...

okey, thanks babe ! =)