Wednesday, January 19, 2011

Kenyataan !



Aku dah malas nak post entry tentang si langsi neyh.
Tapi di sebabkan ang tak sudah sudah sms
mengganggu ketenteraman aku,
tak paham paham bahasa melayu !
Tak pernah nak hadap cermin sedar diri.
Mana nak taw koht terniat nak bukak dan baca
blog aku ini. Jadi ini khas buat ang.
Tolong terima saja KENYATAAN yang aku tak
akan lagi ada buat hang.
Susah bagaimana sekalipun, nazak tahap
nak mampos macam mana pun.
Aku TAK akan pernah amek
peduli lah. Tak dak walau sebesar kuman pown
perasaan mulia lagi buat ang.
No more sorry. Enough ! I'm
not that person who love u 3 years ago.
Cukup bagoslaa aku tak buat apa
yang mulut busok aku neyh dah cakap
kat ang kerna hati aku belum lagi
sebangkai ang. Pergi jauh dari aku. Pergi !
Aku sudah belajar terima apa yang terjadik
antara kita. "4get me right? ". Aku ingat ini.
Ketentuan yang telah di surat kan.
AKu benci benci benci ang ! Semak otak laa.
Kebahagiaan yang aku peroleh dengan
keputusan ini. Kehidupan yang lebih indah.
Jangan pernah hadir berlagak mulia kalau
hakikatnya palsu semata mata. Kita memang tak dak jodoh.
Mengertilah. . .



0 sok seh sok seh: