Friday, January 7, 2011

4get me !


Yeahh ! Title di atas adalah ayat yang
di dengari telinga ini sebentar tadi.
Ini yang aku kehendaki barangkali.
Bukan lagi kehendaki tapi hakikat
yang perlu di hadapi sekarang.
"Laki mana yang tahan kalau ada
pompuan cantex depan mata ! "
Really? Aku rasa langsi tuh jaa begitu.
Seminggu lalu aku memang asyik
berpiki jaaa. Adakah aku mampu teruskan
hidup dengan keadaan begini, Yaa aku mampu !
Ingatlah keluarga sentiasa jadik tulang belakang.
2011 akan menjadik lembaran baru dalam hidup ! =)
Lebih baek tiada cinta pada langsi itu kalau derita
yang aku dapat. Doakan saya menjadik lebih
matang walau sudah di pergunakan sebegini rupa.
Sungguh tidak lagi pertahankan cinta palsu semata
mata. Hati sudah benar benar tawar, saya mahu tukar nombor
dan petang neyh jugak akan p beli ! Rela aku korbankan
nombor yang di beli pada Dena Kamilah suatu masa dahulu. T_T.
Ayat makian cacian terakhir kaly itu akan jadik
penguat semangat untuk terus melupakan langsi tak sedar diri itu.





0 sok seh sok seh: