Thursday, December 30, 2010

Sana Sini Kahwin ! Aku bila lagi ?


Pabila usia yang semakin dewasa.
Kerjaya dan masa depan menjadi isu utama.
Tidak lupa juga ceritera gerbang perkahwinan.
Ohh nervous sekali ! Kan kan kan ?
Menghitung detik tibanya giliran diri
ini pulaa. Bertahun tahun lagi tapi
hati sudah gedik gedik. Nak sangat rasa pakai busana
pengantin. Nak jugak merasa duduk atas pelamin.
Ohh bakal si raja di hati ini. Saya mahu jewels seperti itu !
Saya impikan pelamin indah ini. Boleh boleh boleh?
Kuikuikuiii. Bermula 2011 perlulah menabung di Bank
pula untuk melangsungkan upacara perkahwinan
sebagaimana yang di impikan ! Amin. =)
Semoga Allah permudahkan segala urusan.



; cantex kan ring n acceseries tuh . =)
Suka suka suka !

; busana yang sesuai untuk
hari pernikahan kan? Fabrix yg cun giler.
Sesuci erti nikah. Saya mahu begini ! =)


; Busana raja sehari yang di idam
idamkan. Warna dan reka
bentuk yang menambat hati.
Sesuai untuk si kulus macam saya ! Haha.


; Gaun yang simple dimple jaa !
Sukala tengok.



; Pelamin idamanku ! Sesuai dengan
tema Penang Pearl Of Orient, ahakss !






2 sok seh sok seh:

[miss.EQA] said...

nak kawennn!!

Naora Hayashi said...

hahaa. sapa
tak maw kawen weh ! ;P