Thursday, December 30, 2010

Wanna wanna.


ATAU



pstt ; Yang mana termampu jaa lah !
Harus selalu kerja keras.
Ceeeeeewaaahhhh. =)))
Semoga bisa mendapatkannya.
Lagi baek kalau sebelum konvo kan?
Tapi apa pun mesti sebelum wedding
my bro. Baru superb !
Hurrmmmm.



24 jam di Sekayu !









Adeh ! Lupa nak publish lak.
Dah lama tersimpan dalam draft.
Terok terok. =)
Best sangat sangat tempat neyh.
Udara yang nyaman aiq yang sejuk.
Tenang jaaa. Kami menginap dia chaley
nama Naga Buana. Hikhikhik.
BerBBQ di malam hari.
Mandi manda sampai beku laa.
More pic ada pada kak long.
Will arrive soon.
Kenangan terindah !

Sana Sini Kahwin ! Aku bila lagi ?


Pabila usia yang semakin dewasa.
Kerjaya dan masa depan menjadi isu utama.
Tidak lupa juga ceritera gerbang perkahwinan.
Ohh nervous sekali ! Kan kan kan ?
Menghitung detik tibanya giliran diri
ini pulaa. Bertahun tahun lagi tapi
hati sudah gedik gedik. Nak sangat rasa pakai busana
pengantin. Nak jugak merasa duduk atas pelamin.
Ohh bakal si raja di hati ini. Saya mahu jewels seperti itu !
Saya impikan pelamin indah ini. Boleh boleh boleh?
Kuikuikuiii. Bermula 2011 perlulah menabung di Bank
pula untuk melangsungkan upacara perkahwinan
sebagaimana yang di impikan ! Amin. =)
Semoga Allah permudahkan segala urusan.



; cantex kan ring n acceseries tuh . =)
Suka suka suka !

; busana yang sesuai untuk
hari pernikahan kan? Fabrix yg cun giler.
Sesuci erti nikah. Saya mahu begini ! =)


; Busana raja sehari yang di idam
idamkan. Warna dan reka
bentuk yang menambat hati.
Sesuai untuk si kulus macam saya ! Haha.


; Gaun yang simple dimple jaa !
Sukala tengok.



; Pelamin idamanku ! Sesuai dengan
tema Penang Pearl Of Orient, ahakss !






Tuesday, December 28, 2010

Tabungan yang bijak ?








Masa suka suka.
Pabila shutdown lagi.
Duet poket penoh lak tuh.
Walaupun Penang tak daa aiq
sehari suntuk neyh ! Hidup maseh
bahagia seperti kebiasaaannn.
Ohh mall mall kat Penang ! I'm comingg jap g.
Suda lama tak window shopping.
Menabung di sana.
I like.



Monday, December 27, 2010

December Di Terengganu ! !





Superbb ! Mereka daa bomb . Ter B A E K lah . =))
Sesampai di pagi hari dan bertapak
di Dungun Terengganu. Mekaseh kakak long !
Berehat rehat then picnic di sekayu, Kuala Berang.
Oke oke, entry ini tak mahu lagi citer sal
picnic tuh sbb pic belom di ambel dari
si abe. Tiga hari yang ada cuma sempat
jalan jalan di sekitar dungun dan kemaman.
Walau sekejap tapi bermakna gak laa.
Berceloteh bersama kak ngah dan kini memahami serba
sedikit oyakk terengganu ! ;)) Awesome !
Sempat jengok jengok sekolah teknik dungun
dan politeknik sultan mizan ek? Senang citer
politeknik dungun lah tempat kak ngah belajaa. Kuikuikuii.
Lepak lepak di Mesra mall sambel menikmati hidangan
Secret Recipe n Big Apel ! Ohh yummmyy yummy.
Walau cuma seketika tapi beshh sangat. Jumpa lagi kowang
next year ! =P
More story will be arrived soon.




with kak ngah yang rock n cool ! ;)


with dek zana yang cute mute. ;)



; pantai Uitm Dungun.



; Mesra Mall. :)





Tuesday, December 21, 2010

Pesta pesta pesta !


best dapat naek ini, walau agak meleleh jaa.
bhaha. =)




video

video yang di ambil ketika berada dia atas euro wheel.
Malam yang indah gila !
Teringat kenangan sewaktu naek topgun dulo
besama sama yang tercinta.
Tak kan aku naek lagi sejak saat ito. Cuak !
Taon neyh lak habes suara jerit saat naek
coaster. Sangat syioookkk !
Paling hempeh dan tak berbaloi
pi masuk rumah hantu.
Hunter apa ntah ek. Lupa sudah. Dah laa
sampai 5 token guna. Semuanya tipo
jaa. Tak seseram luaran pown.
Wat gelak lagi adalaa kerna hantu buatan.
Walau apa pun Pesta Penang terbaekklahh !
Pakat pakat mai cneyh noo. =))

RENDO nyaaaaaaaa !



Ohh ohh ohhh.
Sangat sangat laa rendu nak berblogger.
Hari hariku yang sibuk dan penuh kesaratan.
Sampai tak ada masa untuk on9 kerana masa
yang ada perlu di luangkan bersama si anak tersayangg.
Kini baby sudah pulang ke Kuala Lumpur. Jadik masa
boleh habiskan masa untuk berblogger.
Banyak ceritera mahu di coret. Sabar sabar sabar.
Kisah si anak. Jalan jalan di Pesta Penang dan yang paling tidak sabar
bercuti di Terengganu lusa. Terengganu waiting for me !
=) Wishing for happiness.


Thursday, December 9, 2010

Cari && Beri

Saya mencari KEBAHAGIAAN.
Saya mencari KESETIAAN.
Saya mencari KEJUJURAN.
Saya mencari KEIKHLASAN.


Saya memberi apa yang di cari juga. =)


Wednesday, December 8, 2010

=))



Ku coba Tersenyum Didepan Matamu
Walau Hatiku Menangis
Ya Sudahlah Jika itu Yang Kau Ingin
aku Tak Akan Pernah Memaksakanmu


New Templates !


Okeyh tak haa kawan kawan?
Udoh sangat kah?
Moga sedap mata memandang !
=)


It's your decision !


Yes, it your decision, tak dak unsur paksa !
Girl, Please back off.

Ohh ! Not back off but
don't disturb our relationship.
Hummm, suatu ketika dahulu kau
pernah berkata yang kau tak langsung kisah kan?
Kau oke aje kan?
Kenapa sekarang baru kau kejar.
Kau carik ! Kau gilakan !
Saat pabila aku dan dia kembali bersama lagi.
Urgghhh. Sangat complicated.
Aku berserah pada yang Maha Esa.
Andai dia milik aku atau bukan milik aku sekalipun
aku redha. Cuma aku takkan pernah mengalah !
Setiap yang terjadik pasti ada hikmahnya.
Sayang, aku beri peluang pada
kau untuk kau buktikan ini yang terakhir.
Kerna tak kan ada yang bisa mencintai sebagaimana
aku mencintaimu.


CINTA itu selalu memaafkan. =)





Satu penantian pada suatu ketika
Yang penuh dengan dugaan yang merantaiku
Adakah mampu aku terus mengharungi
Lembah yang berduri kian menusuk hati
Tiada kata yang pasti


GeorgeTOWN.






;


kenapa bila dengan aku
semua jadik sulit ? sukar ?
Mungkin bahagia bukan
bersama aku. :(
Kan kan kan.
Bahagia yang dalamannya saket?
Ya Allah yang tercinta,
Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu..
Harapan untuk aku punya
sebuah kebahagiaan.
Harapan untuk aku bisa
di cintai sebagaimana aku
mencintai. AMIN.


Friday, December 3, 2010

Damn !


Uuurrggghhhhh !
Hadapi dengan tenang jiwa sudah. =)


Kekasehku Selamanya !



; =)