Friday, November 26, 2010

Yes, i WILL.


Saat ini aku berhenti menCINTAi yang laen.
Kerna mungkin ia cuma sia sia.
Benarkah? Yaa saya telah mencubaa kerna
suatu saat dulo saya pernah di cabar.
Padanyaa sebab saya tak cuba bercinta dengan
lelaki lelaki laen. Saya sahut secara pelan pelan.
Saya sudah cuba seberapa banyak yang mampu
dan kini sudah penat. Penat dan penat.
Ia cuma memainkan perasaan yang laen.
Kembali kepada yang asal?
Kembali untuk di sakiti atau di jadikan boneka
untuk di permaen kan lagikah?
Tidak tidak. Sungguh saya tidak mahu itu.
Cukup hambar setelah melalui duka
hamper 1 1/2 tahun mungkin
dalam masa 3 tahun lebih mengenali.
Saya mahu kebahagiaan
kejujuran keikhlasan dan kesetiaan.
Yes, i will pray for we. Mom and dad
wishing me happy oke.
May GOD bless me and him.


4 sok seh sok seh:

haniey said...

i will pray for you.. :)
chill syg..

Naora Hayashi said...

haniey, u know right. It's hurt ! But i have to face it because i realy love him. Neva be replaced. Wishng me syg..

haniey said...

yup neva be replaced..
sepertimana hani juga sygkan dia..
xdk apa pn yd dpt kita wat kecuali,berdoa..
itu yg terbaik..

Naora Hayashi said...

betul sayang. :)