Sunday, November 7, 2010

Special Entry !!



Berlari aku mengejar mimpiku

Dikelilingi indah warna cerita palsu
Ku sangka sinar menyebelahiku
Namun cahaya itu ditutup seribu liku
Kini tak mungkin ku dipermainkan lagi..
Kembali ku renung
Angin pun menyeru
Lupakan yang dulu
Bintang pun setuju untuk menemaniku
Sampailah kini pada suatu waktu
Ku berhadapan dengan satu fenomena baru
Ku tahu arah nak tuju
Jangan cuba untuk mempengaruhi ku.



Oke ! Kalau itu telah yang telah
di tulis dan tertulis pada sistem pesanan
ringkas yang telah di tujukan pada saya
maka teruskanlah menyayangi dia.
Jangan toleh lagi dan fikirkan cebisan
cebisan kaseh yang konon ada pada saya lagi.
Tak perlu kutip dan pura pura
belas dengan janjy janjy yang di
tabur dulu. Kali ini aku terpukul dengan
bait bait ayat itu. Usah peduli lagi yaaa.
Kau pasti tergamak memungkirinya
kerna kau pernah lakukan lebih dashat
lagi kan? Saya cuma confuse untuk
memilih yang mana.
Jadi saya akan teruskan apa yang
telah saya lakukan. Aku doa
supaya dia tak di anaiya macam aku.
Teluskan diri untuk capai bahagia yaa.
Sekian.




0 sok seh sok seh: