Friday, November 12, 2010



- Satu kisah penuh rasa. -

Sepagi mendengar ceritera seorang insan yang
boleh aku gelar kakak buat hati kecil ini sebak.
Jalan cerita sama sepertiku tapi ini lebih perit mungkin.
Pengakhirannya aku ketawa bila taw kesudahan laki laki itu.
Jahatkah? Aku rasa bukan aku sowang jaa yang
sumpah seranah perangai laki tuh. Semua yang
tahu ceritera ini juga kan. Perkahwinan yang di bina
setelah mendua dan mengkhianati hati seorang
perempuan yang telus mencintainya itu porak peranda.
Kau dapat pasangan yang secocok dengan kau.
Damn ! Rasakan sekarang bagaimana rasa yang kau
cipta pada seorang insan suatu ketika dahulu. Di permaenkan?
Di duakan? Di tipu? Terasa lebih dashat kerna saat itu
perempuan itu sedang hamil anak kau encik.
Sekarang kau nak meregeh menyesal tak hargai permata dan memilih kaca
sedangkan kakak itu akan menyarung cincin di jari manis beberapa bulan lagi.
Tak malukah? Ia bakal menjadi buah mulut orang. Huhh.
Aku lak yang berperasaan kan? Hahahaaa.
Tapi aku tetap doakan rumah tangga kau kekal encik yang jahat
kerna anak yang baru lahir itu tak berdosa. Dia perlu ibu bapa oke.
Pada kakak terbabit, I wish she happy.
Hmmm, Tuhan dah bayar cash. Kami akan sentiasa
berada di belakangmu okeh.
Pedulikan cakap cakap orang kerna kebenaran
akan berpihak pada yang benar.
Semua kan ada hikmahnyaaaa. AMIN.



0 sok seh sok seh: