Tuesday, November 30, 2010

Syukur.



Salah satu benda idamankuh bakal
termiliki ! Pernah tersenarai
sewaktu aku mula melangkah kaki ke
alam pekerjaan. Setelah 4 bulan kini, Ohh!
Sudah tercapai. Terima kaseh ibu dan ayah. =)
" When i lost someone but i get something right. "
Ego-S will arrived soon! Yippieeee.
Semoga ada sinar kebahagiaan lagi.
AMIN.


Friday, November 26, 2010


I will die without you..
Would you my love?


Yes, i WILL.


Saat ini aku berhenti menCINTAi yang laen.
Kerna mungkin ia cuma sia sia.
Benarkah? Yaa saya telah mencubaa kerna
suatu saat dulo saya pernah di cabar.
Padanyaa sebab saya tak cuba bercinta dengan
lelaki lelaki laen. Saya sahut secara pelan pelan.
Saya sudah cuba seberapa banyak yang mampu
dan kini sudah penat. Penat dan penat.
Ia cuma memainkan perasaan yang laen.
Kembali kepada yang asal?
Kembali untuk di sakiti atau di jadikan boneka
untuk di permaen kan lagikah?
Tidak tidak. Sungguh saya tidak mahu itu.
Cukup hambar setelah melalui duka
hamper 1 1/2 tahun mungkin
dalam masa 3 tahun lebih mengenali.
Saya mahu kebahagiaan
kejujuran keikhlasan dan kesetiaan.
Yes, i will pray for we. Mom and dad
wishing me happy oke.
May GOD bless me and him.


i wish i could save the tears.
but i can't !
why ?

yaa sudaa lama tidak berblogger !
bukan kering idea tapi mood tak ade.
masa pown suntuk.
Sibok sibok kerjaa.
On9 kadang kadang menyakitkan.
Melihat owang yang kita sayang bahagia
perlu kaa cemburu?
Yaa, aku turut bahagia. Mungkin
dia tak pernah sedar aku ada di hadapannya.
Mungkin jua dia tak pernah perlu aku untuk
kehidupannya lagi.
Urrrmmmm. Semua tuh akan terjawab koht
saat aku sudah tiada lagi.
Tuhan Maha Esa.. Sesungguhnyaa setiap yang
terjadi dan di lalui ada sebabnyaa.
Andai dia bukan milikku aku redha dan pasrah.
Cuma mampu berdoa agar dia sedar aku
wujud dan di setiap wujudnya dia dalam kehidupan aku
tidak sanggup sekalipun lagi dia menyakiti diri ini. Amin. =)

layan jiwakah? yaaa, hakikat

seorang wanita yang ingin di hargai.





Thursday, November 25, 2010



Saya carik CINTA bukan lelaki. =)



Thursday, November 18, 2010

Appreciate oke !


Okey tak? Tak oke kalo tak jadik hal lah.
Kuiiikuiikuiii. Hati senang bangat !
Demam demam sempat lagi pose.

Pulang half day terus !
Gila terok kan?
Paling penting, Thank dad sudi pick up
anakmu yang banyak songeh neh jam 1.10 a.m.
I appreciate u. =)



Nak tengok Movie neh !



HARRY POTTER AND THE DEATHLY HALLOWS

Part 1 and Part 2.
i Wish kaseh !


Wednesday, November 17, 2010

Special For sun Shine !


Monday, November 15, 2010

Cinta Sempurna

Aku Manusia Lemah
Selalu Terjatuh
Berbeda Aku Dari Mu
Kau Berdiri Teguh
Aku Serba Tiada
Aku Kekurangan
Dan Bila Kau Tiba
Aku Hilang Dari Kewujudan

Sempurnanya Sifatmu
Tulusnya Hatimu
Jujurnya Niatmu
Tingginya Kesabaranmu
Lepaskanlah Diriku (Jangan oke !) :))
Kerna Aku Tak Mampu
Tuk Menanggung
Sebuah Cinta Sempurna
Darimuu



; Fall 4 U :))


Deception Betrayal Hypocrisy Affectation


It's suck and damn !
Now I know which the glass and gems
.

Saturday, November 13, 2010



I Love The Way You Lie


saat saat terindah kah?
Sungguh aku sudah hilang
semua kePERCAYAan oke.
Sekian sudah.

Friday, November 12, 2010

Sejenak berfikir !


aku belajar diam dari banyaknya bicara
aku belajar sabar dari sebuah kemarahan
aku belajar mengalah dari suatu keegoan
aku belajar menangis dari sebuah kebahagiaan
aku belajar rehdha dan pasrah dari suatu kehilangan.

kan kan kan. :)
Aku belajar menghargai sebuah perhubungan
setelah melalui semua itu.
I'm happy with u now.



- Satu kisah penuh rasa. -

Sepagi mendengar ceritera seorang insan yang
boleh aku gelar kakak buat hati kecil ini sebak.
Jalan cerita sama sepertiku tapi ini lebih perit mungkin.
Pengakhirannya aku ketawa bila taw kesudahan laki laki itu.
Jahatkah? Aku rasa bukan aku sowang jaa yang
sumpah seranah perangai laki tuh. Semua yang
tahu ceritera ini juga kan. Perkahwinan yang di bina
setelah mendua dan mengkhianati hati seorang
perempuan yang telus mencintainya itu porak peranda.
Kau dapat pasangan yang secocok dengan kau.
Damn ! Rasakan sekarang bagaimana rasa yang kau
cipta pada seorang insan suatu ketika dahulu. Di permaenkan?
Di duakan? Di tipu? Terasa lebih dashat kerna saat itu
perempuan itu sedang hamil anak kau encik.
Sekarang kau nak meregeh menyesal tak hargai permata dan memilih kaca
sedangkan kakak itu akan menyarung cincin di jari manis beberapa bulan lagi.
Tak malukah? Ia bakal menjadi buah mulut orang. Huhh.
Aku lak yang berperasaan kan? Hahahaaa.
Tapi aku tetap doakan rumah tangga kau kekal encik yang jahat
kerna anak yang baru lahir itu tak berdosa. Dia perlu ibu bapa oke.
Pada kakak terbabit, I wish she happy.
Hmmm, Tuhan dah bayar cash. Kami akan sentiasa
berada di belakangmu okeh.
Pedulikan cakap cakap orang kerna kebenaran
akan berpihak pada yang benar.
Semua kan ada hikmahnyaaaa. AMIN.



Thursday, November 11, 2010



It’s fuckin’ nightmare !



Wednesday, November 10, 2010

Miss MISS Miss



I MISS U !




; you are growing up now :))
Not only Izz Airil, i MISS u too.
~laaalaaaalaaa

Monday, November 8, 2010

=)


; Betul kah? Hahahaaa.

Sunday, November 7, 2010

Marah Bukan Sifatku vs Meraung



video

Penoh makna kan lagu ini.
Menyayat hati.
Sobb sobb sobb.
Mari mari cik adek, mari mari cik abang
dengaa ini okeh. :)
Layan ~


Special Entry !!



Berlari aku mengejar mimpiku

Dikelilingi indah warna cerita palsu
Ku sangka sinar menyebelahiku
Namun cahaya itu ditutup seribu liku
Kini tak mungkin ku dipermainkan lagi..
Kembali ku renung
Angin pun menyeru
Lupakan yang dulu
Bintang pun setuju untuk menemaniku
Sampailah kini pada suatu waktu
Ku berhadapan dengan satu fenomena baru
Ku tahu arah nak tuju
Jangan cuba untuk mempengaruhi ku.



Oke ! Kalau itu telah yang telah
di tulis dan tertulis pada sistem pesanan
ringkas yang telah di tujukan pada saya
maka teruskanlah menyayangi dia.
Jangan toleh lagi dan fikirkan cebisan
cebisan kaseh yang konon ada pada saya lagi.
Tak perlu kutip dan pura pura
belas dengan janjy janjy yang di
tabur dulu. Kali ini aku terpukul dengan
bait bait ayat itu. Usah peduli lagi yaaa.
Kau pasti tergamak memungkirinya
kerna kau pernah lakukan lebih dashat
lagi kan? Saya cuma confuse untuk
memilih yang mana.
Jadi saya akan teruskan apa yang
telah saya lakukan. Aku doa
supaya dia tak di anaiya macam aku.
Teluskan diri untuk capai bahagia yaa.
Sekian.




Rendu.



Gamba yang cantek .
Tenkiuu beloved brother in law.
Akan tetapi telah di crop supaya
nampak sasaran itu. Apa yang di kaki oke,
Hahaaa. Sorry yaa yg tercrop.
Saya nak menyatakan saya amat
rendu hendak menyarung
high heel dan wedges. Yaaa !
Saya begitu rendu laa. Boleh
kaa macam tuh?
Bila yaa boleh masuk kerja office
pulak ? Amin.


Sun Shine



U are my SUN SHINE

My only SUN SHINE
U make me happy !

Wanna touch u.
Wanna hug u.
Wanna kiss u.
But i can't ! Oppss.
We can't. :))


; gewdiks.lalalaaa.





Urrgggghh !
Yaa. Saya perempuan
jenis 'hidung berpeluh'.
Jadik awas u. Jangan merenyeh
sana merenyeh sini. Melayan sana
melayan sini. Tak suka !
Ini boleh mengundang
hot temper koht.
Pahamilah yaa.


Friday, November 5, 2010

Kehidupan.


tak bermakna hidup di dunia neyh kalau tak di duga kan?

Aku belajar membenci seorang insan. Wajarkah?
Kerna dia buat aku trauma mungkin
dan sikitpun xda rasa bersalah. Fuck !



KELIRU dengan apa yang di kehendaki.

Ku tak mahu kau tahu, i don't love u like
i do yesterday. Why? Uuurrggghhh !!
Afraid kah? That feeling came back.
.

May GOD bless me. :))


Teori.



Membesar dan belajar dengan pengetahuan serta pengalaman
adalah suatu cabaran.

Membesar dan belajar tentang hidup serta mengenal diri sendiri
adalah suatu hakikat yang tidak dapat di elak.



My Hero lagi !


Superbb ! Rendo sama anak ini.
Counting day waiting for u back baby.
Lebiuu my nephew.


JAMBU baby.
wear another clothes that i bought. =)
I like.


he love camera right? hahaa.

Tuesday, November 2, 2010



Waiting for Thursday !
Rendoo giler u.
Kuikuiikuii. ;D


Mood ; Confuse confuse confuse.

But, enough oke!
Tak perlu piki benda yang
tak kan penah jadi.
Sedari diri ini bukan
yang terbaek. Teruskan begini.

Teringat kata kata seorang mamat
petang tadi. Cayalah !
Prinsip dia buat saya jatoh hati.


Match?


white
vs black

blue vs orange
green vs red
pink vs chocolate


can't right?
But WE can. ;))