Friday, October 22, 2010

Terima Kaseh.



Buat entry AAK kau tuh yaa laki oii.
Penat mengajar seorang hamba Allah neyh
berblogger tapi lupa daratan.

Ohh! Adakah cacian yang aku
peroleh dari pengunduran cinta
bersegi segi ini. Cinta perlu pengorbanan,
keikhlasan kejujuran dan kesetiaan bukan
perebutan penipuan pengkhianatan dan
kepoya poyaan oke. Nevermind dude.
Sejarah yang lalu mengajar erti kerna ini bukan
yang pertama tapi cukuplaa kita mengakhirinya.
Aku penat butakan mata hati dan pekakkan
telinga mendengar omongan kosong itu.
Now, I don't care what you say!
Cakaplah apa sekalipun, aku tahu
seberapa banyak kau sebar tentang aku.
Hebat sangat kau hingga berjaya buat aku jatuh berkali kali.
kritik hina maki sumpah caci?
Do what eva u want. I wish u happy and enjoy.
GOOD LUCK.
Just remember, aku sudah tiada perasaan pada kau
wahai lelaki yang pernah ada dalam hati aku
3 tahun 1 bulan yang lalu. Noktah.
Ikhlas aku cakap dari lubuk hati, aku tak mungkin
perlu kau lagi walau aku sendiri sekalipun. It's enough.




0 sok seh sok seh: