Sunday, October 31, 2010

The BEST.


My Hero.
Miss U much Izz Airil.
Counting days to see U.



handsome one,
wearing the new cloths that i bought. ;))





Sweet 21.










i WISH.
Nyuuummm nyummm.
Memory ; Kapitan International,
Menara Gurney.
Thanks! LOVE u.


Saturday, October 30, 2010




I wanna I wanna I wanna touch you
You wanna touch me too
Everyday but all I have is time
Our loves the perfect crime

I wanna I wanna I wanna touch you
You wanna touch me too
Every way and when they set me free
Just put your hands on me



Yes ! U are the ONE.



:) Sick? No no no.
U are my medicine.

Sangat bahagia bila
dapat
ketemu kamu.
Menatap mata.

Berdoa semoga kaulah
yang
terakhir. Amin.





Friday, October 29, 2010


Sickness !

Miss u. If u love
me than col me now.
Can?


Wednesday, October 27, 2010



Create new memoir
I choose Menara Gurney !
Can can dear?
Yyummyy Yyummmyy.
Nasik Beriani waiting for we. :)



Sunday, October 24, 2010

I GET IT.




Counting day but today! Hahaaahaa..
Entry ini khas untuk my beloved persons.
Walau hari sepatotnya this sunday dan
belom tiba tapi saya sudah boleh
memiliki ini.
Macam taw taw jaa sudah tidak
sabar.
Gedik betul cek kan?
Mahu yang cantek sweet dan cun.
This is our choice. Do i like pink? Ohh noo.
Al Ikhsan saya sudah datang tadi
seperti yang di janjikan.
Semoga apa yang di rancang
weekend ini pula bakal menjadik
yang
terINDAH buat diri ini. Saya sayang
MAK dan AYAH.



New WISH.
New LIFE.
New SOUL.
New STORY.
New
MAN.
New new new. :)










Langkah kaki ini semakin
BERANI.

Kan kan kan?
Tak pee aku kuat tegar tabah.
Susah yaa nak jumpa cam aku?
Encik fizi a.k.a. fuzzy komen.
Thanks man. :)
U sangat cool lah.
Hahaaa tapi pada hakikatnya
i BODOH laa cek oii.



SABAR

Tutop mata sudah kan.
Semua yang di jangka. ;)





Saturday, October 23, 2010



Saya terasa bahagia yang akan tercipta.
Bersyukur dengan apa yang terjadi. :)))
Seronok sukaa senang hati.
Damai yang ku cari.
Ku mencoba berikan yang terbaek.


Friday, October 22, 2010



Mungkin kerna terlalu memikirkan masa lampau
tidak sedar banyak lagi peluang di hari depan.



; Yang berlalu biarlah berlalu kerna aku tak mungkin lagi bisa patah balek

tuk memperbaiki dan hapuskannya. Sudah ketentuan. Yang mampu cuma
memastikan kesilapan yang tercipta itu tiada berulang kan. :)



Terima Kaseh.



Buat entry AAK kau tuh yaa laki oii.
Penat mengajar seorang hamba Allah neyh
berblogger tapi lupa daratan.

Ohh! Adakah cacian yang aku
peroleh dari pengunduran cinta
bersegi segi ini. Cinta perlu pengorbanan,
keikhlasan kejujuran dan kesetiaan bukan
perebutan penipuan pengkhianatan dan
kepoya poyaan oke. Nevermind dude.
Sejarah yang lalu mengajar erti kerna ini bukan
yang pertama tapi cukuplaa kita mengakhirinya.
Aku penat butakan mata hati dan pekakkan
telinga mendengar omongan kosong itu.
Now, I don't care what you say!
Cakaplah apa sekalipun, aku tahu
seberapa banyak kau sebar tentang aku.
Hebat sangat kau hingga berjaya buat aku jatuh berkali kali.
kritik hina maki sumpah caci?
Do what eva u want. I wish u happy and enjoy.
GOOD LUCK.
Just remember, aku sudah tiada perasaan pada kau
wahai lelaki yang pernah ada dalam hati aku
3 tahun 1 bulan yang lalu. Noktah.
Ikhlas aku cakap dari lubuk hati, aku tak mungkin
perlu kau lagi walau aku sendiri sekalipun. It's enough.




Baca Hayati Fahami. Oke?




Mengapa kau tergamak sungguh
Memperdaya harapan ini
Tunas kasih yang aku semai
Racun berbisa yang kau sirami
Beginikah balasan cinta?
Manis kata di bibir saja
Lembut lidah mengukir janji
Segunung mimpi berkecai kini
Sesalan tidak terucap
Bila kau berubah sikap
Ku sedar siapa diri ku
Kau buat tempat berteduh
Semoga engkau bahagia
Di samping kekasih baru
Andainya engkau kecewa
Janganlah kau cari aku
Biar saja aku sendiri
Yang mencari damai di hati
Airmata basah di pipi
Tak mungkin dapat membasuh luka.



New Born!


Ape yang new born itu?
Baby kah? Ohh tidakk tidakk.
Of course laa my HEART.
Boleh macam tuh kan.
Semoga temui insan yang
menjaga hati baru ini. ;D


I wish.




Counting a day.
End of month koht. hehe.
Make a wish.
Dad are u promise? Thanks.
So, Al Ikhsan waiting 4me!! ;))



Wednesday, October 20, 2010

Kisah Cinta Terkubur



Sepasang kekasih yang sedang bercinta.
Saling mencintaikah mereka? Apa yang pasti
si gadis itu benar benar cinta sama lelaki itu.
Mereka punya hobi yang sama. Jalan jalan, lepak lepak
dan shopping shopping. Mereka juga saling bertekak dan
bergadoh besar. Apakah saling memerlukan lagi?
Si gadis itu sering mengasari lelaki itu. Menumbuk badan, menarik telinga
mencubit isi yang ada dan kadang kala menampar nampar
kekasihnya itu. Kekasarannya tidak langsung di balas sebaliknya
kepala si gadis sering di usap dan tangannya sering di cium.
Saat itu dia merasa kaseh sayang dari insan bernama lelaki.
Betapa baeknya kekasih hati itu. Tidak langsung menyakiti tubuh
badan si gadis sepertimana di lakukan pasangannya.
Tetapi...... setelah lama bersama dan dalam tidak sedar,
semuanya berubah kelakuannya dan sikap si laki laki itu
sering menumbuk hati si gadis hingga bengkak, hatinya juga di cubit
sehingga terluka. Kekhianatan yang di lakukan seperti menampar nampar
perasaan si gadis. Wahai lelaki, apa yang kamu mahu. Tidakkah ada belas
kasih pada diri kamu? Peluang demi peluang di beri hingga memakan diri
sendiri. Yang indah semua hanya tinggal kenangan dan yang
dusta itu adalah realiti kini yang perlu di lalui gadis.
Semalam hati si gadis semakin penat, luka yang sudah berdarah
semakin berdarah. Dan pada pagi ini hati itu telah mati. Mati untuk
cinta yang telah di jaganya. Tidak berdaya lagi untuk menunggu
dan mengorabankan diri kerna semua itu adalah sia sia. Ia meninggalkan
cinta telus itu selamanya. Kepenatan itu di luah tanpa air mata
lagi. Mungkin sudah tebiasa. Yaa! kali in dia pergi dengan tenang sekali.
Terkuburlah iaa bersama janji manis dan taat setia. Liku liku yang
di lalui di anggap pengalaman dan pengajaran. Satu
kesalahan besar yang perlu di tebus pada dirinya. Semoga lancar..
Para rakan blogger, doakanlah hati itu
bersemadi dengan tenang dan aman.
Semoga ada lembaran baru yang terselit itu terindah. Amin. :)



Tuesday, October 19, 2010



I think i like pink.
Am i rite?



Monday, October 18, 2010

I feel I'm?



Don't think that i'm not strong.
I'm the one to take you on kah?
Maybe not. I'm not the person who can
take you on.

I'm don't want to be your number one oke.
Don't want, don't want!
Because i just want to be your
ONLY ONE. Only one.. Can or not?
I never be your's only one. Just dreaming!
No wonder...
Annoucement ; I will resign oke..

bhahaahaa. ;)







Benarkah cinta itu buta?
Kerna tak nampak apa selain dia.
Aku aku..
Bagaikan sudah terkena mantera cinta
Dari manakah kau datang menyerang?
Diriku diriku
Yang disangka kebal.
Oh, jahatnya kamu!
Jahatnya kamu
Engkau engkau
Penyebab diriku terigau-igau
Kini ku terbayangkanmu hampir setiap waktu
Ku mahu ku mahu denganmu selalu.
Apa agaknya sudah jadi?
Pada ingkar untuk tak bercinta lagi.


pstt; ngekk kah?






Tidak percaya
Dan pernah aku menduga
Kasih terpisah
Dalam sekelip mata

Sukar untuk dimengerti
Berat untuk difahami
Mengapa mawarku berduri

Kau pelangi mengiringi gerimisku
Kau.. kau di dalam hatiku
Kau dalam ingatan
Kau sebagai kasihku
Kekal sepanjang zaman

Kira kau dan aku
Satu hari nanti
Akan bersatu

Biar terbakar jiwa di perjalanan
Ku bersumpah
Akan pulang ke pangkuan

Kau cahaya menyinari duniaku
Kau kekal di dalam hatiku




Sunday, October 17, 2010

Andai itu takdirnya..


Mungkinkah aku bisa sekuat Aleeya?
Watak dalam novel seperti title di atas.
Membengkak mata ini membaca ceritera
yang di karang penulis novel ini.
Seperti melaluinya itu sendiri. Cubalah
baca kalo nanak rasa sentapan dari novel ini.
Saya nanak sekuat, semulia, setabah dan setulus
watak ini. Amin. :))
Novel terbaek yang membuatkan
saya tidak tidur sehingga jam 6.30 pagi kerna
leka menelaahnya... Beli dan baca yaa (promote2)

Konkolusi ; Setiap kedukaan pasti terselit kebahagiaan.
Sejauh mana mampu lalui kedukaan pasti mampu jua miliki kebahagiaan.
Kan kan kan?



Tima Kaseh.




Mengedit blog someone semalaman.
Post pertamanya di creditkan kepadaku.
Sumber inspirasikah?
Atau mungkin hanya
keperasanan seorang diri.
Apapunn, terima kaseh ngek!
I'm your only 'jora'
U are my only 'ngekk'..


; bhaahahaa ;p


Kerja Oh Kerja..




Credit one to fairuz.
Bila esok hari suda kerja.
4 malam tanpa berblogger. Uwaaaaaaa.. ;(
Tangan alaa alaa casper bak
kata eqa. ;)) Atas pertolongan
mamat blanking ; dzul itu.. Hahaaahaa..
Saya senang hati kerja di sini.
Happeningg..
"Sedap mata memandang sedap lagi rasa hati ini"





Saturday, October 16, 2010

Lost..



i LOST? No.
No No No.
Hold on oke. :)




Pizza Time..




Weekend yang di tunggu.
Kenyang Perot Suka Hati.
Tapi sedikit terkilan kerna kehausan
capucino frezze tapi today xade.
Maseh tergila gilakan peproni delight
tapi kali ini lebeyh cheesee! I like.
Thanks to my light oke. ;))
Enjoy it today.






; :)))) Indah hidup kalo hari hari di lalui begini.



Pesan MAK.



Sabar dan sabar.
Waiting for november laa.
School holiday nanti..
I will get it. Get it. Oyeeaahhh!
Walau October yang terbek,
tp mak pesan tuk dapat yang baek
perlu bersabar. Betol betol betol.
Thanks mom and dad. I wish i will get it.
White one ok? ;)))



Friday, October 15, 2010

mengapa?




memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah
supaya kita dapat menjadi PENILAI yg baik.

memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah
supaya kita jadi MANUSIA YG HEBAT JIWANYA.

memang ALLAH sengaja menemukan kita dengan orang yg salah
supaya kita sedar bahawa ALLAH MAHA PEMURAH & PENYAYANG
kerana mengingatkan kita bahawa dia bukanlah pilihan yg hebat untuk
kita dan kehidupan kita pada masa depan... :))





Jangan pernah merasa
Kaulah yang istimewa
Bagiku kau lelaki biasa
Pandai berkata cinta

Janji janji yang kau beri
Janji janji jadi mimpi
Janji janji tak terbukti

Cintaku bukanlah sampah
Cintaku penuh rasa
Tak bisa kau buat seenaknya

Kau pikir aku bonekamu
Bonekamu..




Dirimu…
tak pernah menyadari
semua…
Yang telah kau miliki
kau buang aku, tinggalkan diriku
kau… hancurkan aku seakan ku tak pernah ada
Aku kan bertahan
meski takkan mungkin
menerjang kisahnya
walau perih… walau perih…
salahkah…
aku terlalu cinta
berharap..
semua kan kembali..

p/s ; Aku bukan begini lg. ;)


Sejatikah?




CiNtA SeJaTi AdALaH, KeTiKa DiA MeNciNTai OrG LaiN,
DaN KaMu MaSiH MamPu TeRseNyuM SaMBiL BeRKaTa
"AKU TURUT BAHAGIA UNTUKMU..." ;))






..Setiap kesabaran akan diganti dgn kemenangan
..Setiap kedukaan akan berganti dgn kebahagiaan
..Setiap perpisahan pasti bermula dgn satu pertemuan
..Setiap yg berakhir akan bertukar dgn suatu permulaan
..Setiap kejadian Tuhan pasti ada hikmahnya...

am i rite??





Adeyh, ketidaksabaran menanti
weekends kunjung tiba.
Malam malam begini, dalam
suasana dingin ini. Lapoo lapo lapooo!!
Nyumm nyumm kalo dapat mamamm
tempura calamari rings kaaa..
Gilaaa sedapp di minum dengan
cappucino frappe freeze. Pizza Hut
waiting 4me oke. ;)))))



Amin.




Saya saya suda suda okokok. ;))
Sedikit tenang dan semakin tenang.
Kurang kepikiran tentang itu itu lagi.
Semoga kekuatan itu sentiasa ada.
"KeSAKITan itu adalah bunga bunga kehidupan".
Be positif laa!



Tuesday, October 12, 2010

;))




"No matter how hard it is, I'll be fine without you.
Yes I will."


Like like like.;)))
Ditirudaribloggeriera.





; Kini ku fahami erti cintamu, kau hanya bernyawa tanpaku dalam dirimu..
Kecewa melanda di hati, mengapa begini yang aku hadapi?



Monday, October 11, 2010




Love is destruction?
Maybe Maybe. Destruction of human koht.
Haahaa. Di petik dari fB phaq. ;))


Sang Mantan.




dulu aku kau puja
dulu aku kau sayang
dulu aku sang juara
yang selalu engkau cinta
kini roda telah berputar

kini aku kau hina
kini aku kau buang
jauh dari hidupmu
kini aku sengsara
roda memang telah berputar
mana janji manismu
mencintaiku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpuruk sendiri
akulah sang mantan
akulah sang mantan

sakit teriris sepi
ketika cinta telah pergi
akulah sang mantan
akulah sang mantan
mana janji manismu
setia sampai aku mati
kini engkau pun pergi
saat ku jatuh dan sendiri
mana janji manismu
mencintaiku sampai mati
kini engkau pun pergi
saat ku terpuruk sendiri




Sunday, October 10, 2010





I need u like a heart need a beat.
Sometimes. ;((
Pray 4 ur happiness babe
even it hurts.
Hate come and go even though
u bad 4 me, i'm try to
forgot and forgive.
Believe that it can make me calm.



Brokenone?Ilike.




Friday, October 8, 2010



Dilema betoi laa.
Patot kaa amek keputusan itu?
Sudah banyak kali aku cuba
dan semuanya telah aku sakiti.
Tunggu tunggu tunggu atau
terus mencoba coba coba.
Bluurrr! Susah susah.



......




Seandainya kau tahu betapa
hebatnya cintaku padamu.
Seandainya kau bisa cintai aku
seperti mana aku cintai kau.
Sesungguhnya aku rendo kau
ngekk. ;(




Only U.




Eyzaty : Iza.
U are the best best friend.
Only u u u. ;))
U are the number one.
Understanding kind honest
I miss miss u and our memory.
Bestie 4eva and eva right.
Credit credit credit.
; ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Thanks.



Terima kaseh buat
seorang insan atas
bait bait katanya.
"U are the strong girl, keep it on"
I'm the strong one? Wish me man. ;)



Hang Out



Hari yang di lalui cukup indah.
7 October melakar senyuman,
Aktiviti bermula jam 11 pagi hingga 9 malam.
Makan makan di rumah ku.
Makan makan di Food Court QB.
Tengok tengok Jangan Pandang Belakang Congkak 2.
Lawak lawak lawak. Tak de hantu tapi takut. ;P
Lepak lepak di Pantai Queensbay Mall.
Mereka seperti saya dan
saya seperi mereka juga.
Syukur temui insan insan yang
best seperti mereka. ;))
Terima kaseh kak drebar.
Yeeehaaaaaaa!






kami kami giler lensa. ;)



Wednesday, October 6, 2010

Movie Time!





Mood ; Ketidaksabaran.

Cuti cuti KOBE.
Mengharap rencana esok menjadik.
Mahu tengok movie dan karaoke tak oke
bersama kak arin,
kak ain, dan kak ilah. Mereka terbaek!
Suda temu geng kaki wayang jugak.
Jalan jalan. ;))




Kuat..




Sudah lama tidak berblogger.
BerFacebooking pown guna mobile jaa.
Ketika ini perlu menyibukkan diri dengan
kerjaya. Kerna hati semakin perit dan pedih?
Aku terluka kah dengan yang di lakukan kau.
Kenapa semakin payah melupakanmu.
Sesungguhnya aku redha kalau kau bisa
melupakan aku dan masa lalumu. Kini
aku sedang mencuba menormalkan hidup. :)




Sunday, October 3, 2010






; saya suka ini. ;)




bluuurrr..





Bagaimana ini?
Tenang tenang tenang.
Aku tahu lagi.
Perkara itu sangat menyakitkan.
Apa daya ini.
Terus bertahan.




Saturday, October 2, 2010

.. ..


Biarkan aku jatuh cinta.

Tanpa..




Tanpa.......
Cintamu aku resah?
Kasihmu aku hampa?
Dirimu aku mati?


Semua itu dustakah?
Tanpanya aku maseh boleh hidup dengan
bahagianya. Mungkin sekadar sedikit hampa
mengingatkan semua tentang kami.
Harus aku akui tiada yang bisaa kuasai
aku sepertinya. Tetapi tetap tidak
dihargai. Mengapa?


Kini perlu untuk aku ;
Hidup dengan gembiranya.
Bahagianya.
Bersuka rianyaa. Amin.;))
Mahu tak mahu pasti bisa.
Kan kan kan kan.





Oh Oh Oh.



Semangat Baru!
.Come come come
Gone gone gone.



Friday, October 1, 2010

Don't turn back.



Mood ; Wish!
Renung renung.
Pagi ini aku sendiri.
Semua sibuk semua buzy.
Parents kelua pergi sekolah
bella kerana ada event.
Wake up too early mungkin.
Buat aku mengelamun
panjang. Mengimbaw masa lalu.
Gugur permata yang berharga dari
anak mata ini. Aku bisa melaluinya
jua walau tersa macam sukar.
Benar kata amyrarashid " anggaplah
cinta yang tak kesampaian itu seperti
hujan. Walau lebat macam mana pun
akhirnya ia akan berhenti jua."
Lalui dengan penoh ketabahan. ;)))
Aku pasti bisa semoga semuanya
punya hikmah. Doakan aku
tidak lagi toleh belakang.
1.10.2010, bermula semua yang baru.
Aku telah buang semua yang
lalu tapi mungkin kadang kala
akan terlintas di fikiran jua.
Sambel feel dengaq lagu dia milikku.
..Enjoy..





Empty..



..Miss..