Friday, September 24, 2010

Puas.



Bagaimana mahu lima tahun?
Seminggu pown sudah hancor.
Dah lama aku agak ini. Setelah
menghancurkan hubungan aku,
mungkin kerna tak boleyh lihat aku
bahagia. Kau memang tak pernah
berubah kerna aku tahu ;

Kau yang GEDIK.
Kau sentiasa GATAI.
Kau selalu MENIPU.
Kau suka mengGARIT.
Kau MIANG.
Kau sangat JAHAT.


Dasar memang tak pernah berubah.
Cakap cakap macam insaf, itu kawan
ini kawan. Semua pon kawan.
Aku muak muak dan muak.
Masuk kiri kuar kanan.
Sana kau ayat manis sini kau janji manis.
Shiitttt. Kebabian itu menyerlah lagi.
Adat koht yaa, kadang membahagiakan
kadang menjijikkan. Bosan laa.
Bila maw matang? Malas aku peduli lagi.
Sesungguhnya aku sudah tiada hati
pada kau lelaki miang miang miang.
Tak perlu nak menakutkan aku kalau
aku kembali pada yang sebelumnya pown.
Dia lebih bagus dari kau. PUAS!




0 sok seh sok seh: