Thursday, September 30, 2010

Tak tetap.




Kenapa yaa?
Kau mainkan rasa
Kau punca segala
Kau takkan berubah
Ku bukan dicinta tapi diperguna.

Suatu ketika dahulu laa.
Heeeeeeeeeeee~
Forgot it. ;)))





Ubatku!





Mood ; Penawar yang kucari telah jumpa.
Demam suda terubat.
Hari ini aku apply cuti.
Nak berehat rehat laa konon.
Boleh caya kaa? Benar kata emak
demam nak shopping sudaa.
Bila poket penoh tapi sibuk kerja
lalu terus demam. ;p

Klinik yang aku pergi adalah
Sunshine Square Bayan Baru saja. Hahahaa.
Nak pergi sampai QB agak keterlaluan
dengan status kesihatan.
I got it. New ladies
blouse from applemints. ;))))))))
Nyummm nyumm.
Ngidam nak mam mushroom soup
jadik singgah sebentar di Pizza Hut.
Pepperoni delight fav ku beserta
cappucino freeze. Lega demam teros.
Santap sampai kenyang dan puas hati.
Terima kaseh kesayangankuu. ;P
" Hidup tak selalunya indah dan
tak selamanya gundah."












RENDO.






Rendo kamu anak sayang.
Ohhh! ;((




Wednesday, September 29, 2010

Benci Cintaimu..



bawa pergi jauh bayangmu

jauhkan dirimu dariku
dan semua yang ada tentang kamu
bawa pergi jauh bayangmu
dan semua yang ada tentang kamu
dan kini kubenci cintai kamu
kini kusesali kubuang waktuku

aku benci tentang kamu
dan semua tentang dirimu
mengapa kau buat aku terlalu mencintaimu
mengapa bodohnya aku mempercayai dirimu
ikuti caramu untuk jatuhkan aku

spertinya kau tahu bahwaku
begitu mencintai dirimu
sehingga kau permainkanku
seolah kau cintai diriku

cukup anggunkah dirimu
tlah terpurukkan diriku
asal kau tau bahwa
kini ku benci tentang kamu



Entah.




Banyak benar persoalan dalam hati.
Entah yang mana satu benar.
Dugaan ini lagi perlu aku lalui.
Kadang kadang aku bersyukur dan
bahagia dengan yang terjadik ini.
Kadang kadang aku terluka dan berduka
tuk tempuhi semua ini.
Kekuatanku ini hanya Tuhan yang mengerti
di sini aku berdiri tak perlukan kau lagi.
Entah. ;))) Belajar belajar hargai insan laen.



Monday, September 27, 2010

Credit.






Muka selambak.
Idong besar gedabak.
Rasa macam nak sepak.





Friday, September 24, 2010

Puas.



Bagaimana mahu lima tahun?
Seminggu pown sudah hancor.
Dah lama aku agak ini. Setelah
menghancurkan hubungan aku,
mungkin kerna tak boleyh lihat aku
bahagia. Kau memang tak pernah
berubah kerna aku tahu ;

Kau yang GEDIK.
Kau sentiasa GATAI.
Kau selalu MENIPU.
Kau suka mengGARIT.
Kau MIANG.
Kau sangat JAHAT.


Dasar memang tak pernah berubah.
Cakap cakap macam insaf, itu kawan
ini kawan. Semua pon kawan.
Aku muak muak dan muak.
Masuk kiri kuar kanan.
Sana kau ayat manis sini kau janji manis.
Shiitttt. Kebabian itu menyerlah lagi.
Adat koht yaa, kadang membahagiakan
kadang menjijikkan. Bosan laa.
Bila maw matang? Malas aku peduli lagi.
Sesungguhnya aku sudah tiada hati
pada kau lelaki miang miang miang.
Tak perlu nak menakutkan aku kalau
aku kembali pada yang sebelumnya pown.
Dia lebih bagus dari kau. PUAS!




Monday, September 20, 2010

Happy Happy Happy!






..love.LOVE.love..
Wish u Happy Anniversary Babe.

Sekejap jaa masa berlalu kan.
Baru tersedar hari ini 20 September 2010.
Ternampak nampak lagi bayangan detik
20 September 2007 itu. Jam sekarang
masa aku menulis blog ini. Sudah genap 3
tahun berhubungan bersama.
Walau tak seindah dan sebahagia mana
tapi penuh erti dan rasa.
Paling mengerikan pabila melalui
September lalu yang memberi impak
besar dalam kehidupanku.
Bahagiaku bila dapat text dari kau
"hpy anvsry syg.."
Terima kaseh ya Allah untuk keindahan
yang KAU cipta dan berikan ini.
U, terima kaseh utk text yang
membahagiakan aku mungkin. ;D






bluurrppp maybe.






Remember ; Last September that give me 1001 meaning.
Scary and nightmare 4 our life.
It's gone gone and gone. Amin. :))



brokenkah?oppss!




Wednesday, September 15, 2010

Hang Outs!





Mood ; Sangat indah dan terlalu indah.

Walau sekejap bersama tapi sangat bermakna.
Hati dupp dappp duuppp daappp.
Tak habes lidah ini bertutur perkataan ;
Bagaimana sekiranya saya kantoi?
Syukur segalanya lancar. Amin. ;))
Hari ini makan besar ka? Kecil kecil ajaa
dia Kenny Rogers! Nyummm2. Tapi ada sedikit
komen kerna chicken di Nando's lebih enak. Yummyy!
Kemudian kaki laju menuju ke GSC kerna tiket
sudah di beli. Menonton Resident Evil yang amat
ganas dan ngeri koht. ;D
Terima kaseh untuk hari indah ini awak.
Semoga awak juga bahagia seperti saya.
Bahagia saya punya awak tapi entah
kenapa hati ini tidak terlalu menaruh
harapan kerna banyak tragedi yang telah
di lalui kan. (^_^)








photo by awakawaksayasaya. ;))))





Tuesday, September 14, 2010

Open House?












Currently Happy. ;)))
Going rumah my sista and untie.
Xsempat pown nak snap bnyk2 pic.
Tapi best sgt! Jumpa cousin yg seotak dan semereng.
picca by amyrarashid.;D





Monday, September 13, 2010

..SAYANG..





Harus ku akui sayang.
Kau telah buat aku benar jatuh hati.
Berbeda dari dua yang laen
setelah aku berpisah dengan si laki laki itu.
Aku sayang kau. Sayang sangat.
Walau cuma beberapa ketika aku bahagia punya
kamu. Terima kaseh untuk keputusan yang terbaek.
Kerna kau takut aku kecewa lagi.
Kebahagiaan dalam perpisahan.




Sepetang di Jelapang Padi.





Konon konon menenangkan hati yang
gundah gulana. Berfikir yang terbaek.
Mungkin ini takdirnya. Bersuka ria bersama
adeqkuu. Menghayati keindahan petang dia
bumi kedah. Berlari dan berteriak sepuas hati.
Aku bahagia begini. Cobaan demi cobaan terus
di lalui. Benarkah kata si jahat, aku pasti kembali
kepada dia? Ohh. Aku terima semua suratan itu.
Tapi semoga tiada lagi kesakitan yang kau cipta.
Tolong yaa berubah menjadi si baik. Opppss! Sudah
terlari dati title. Ini ada pic yang memberi seribu
maknaaa. ;p







lensa by dayah dan nurul. ;))
"Kedah Maju 2010"




Eid 2010






Happy Eid Day's 2010
to all.




Sudah 4 Syawal baru nanak upload kan?
Terok terok terok. Little buzy laaa.





Thursday, September 9, 2010

why?





Because ; Maybe i a lover that not considered?
Ohh. It's Complicated. heheee.
Why u so busy? Dammnn!
You're mine. Crazy in love with u B.



psssttt ; sory if broken languange. miahaahaa.;p




Tuesday, September 7, 2010

Belah laaa.




Tak perlu carik aku laa.
Adeyh setakat delete aku kat
FB tuh ada aku kesah? Ikot hati
dah lama aku delete. Naseb pikii janjy2
aku tabur dulu yang takkan lagi delete
ko wahai jantan. Haisshhhh. Meluat betol.



Monday, September 6, 2010

Ini Betoi.




"Tiada manusia yang SUCI
yang tidak mempunyai masa lampau,
Tiada manusia yang HINA
yang tidak mempunyai masa depan"


kan kan kan?
Di petik dari FB seseorang. ;p