Wednesday, August 4, 2010

Esok...




Esok hari sudah kerja.
Luka berdarah kembalikah? Tak laa.
Saketnyaa? Sedikit laaa.
Memang tak da benda besar
pown tapi kenapa air mata neyh perlu
wujud? Kenapa? Kenapa? Pergi depan cermin.
Cakap pada diri, tak perlu bazir
air mata laaa. Untuk kaca tak laku tuh kalo
permata berharga tak paa jugak.
Dushhh! Touching2 lakk aii.
Tak suka aku pandang
telepon neyh.
Hati kecil berkata ;

Kan dah tak sayang?
Kan dah langsung tak cinta? Kenapa
nak touching. Pedulikan laaa.
Dulu dah elok tapi dok berbaek
amek habuan. Tak yah laa kawan ngan
owang macam tuh. Dugaan apakah ini?
Doa supaya sumer tuh Tuhan
akan bayar cash nanti! Rasa
satu persatu apa g hg dah wat.
Jahatka aku?Taa baek kan.
Mak ayah tak penah ajaq pown.
Tapi sapa ajaq? Takde sapa koht..
Wujudnya sendiri selepas paa yang
telah aku lalui.

Tiap2 minggu kaaa kena buat azam
baru haaa? Bosan betul.
Kalo tukaq hati kaa jantung kaa
boleyh tak haa? Jadi tak daa
ingat apa yg penah tersimpan kan.
Esok hari sudah kerja.
Mata tak leyh nak lena lak. Berkali aku cuba
pejam. Jadik blogger neyh laa teman baek.
Nak text pown dah lewat malam. Yang nak di text
pown perlu rehat. Letih bekerja manakan
nak layan kerenah aku neyh.
Hurrrmmmm. Hambar jaaa aty.
Oh Tuhan, kuatkanlah aku. Hidup
perlu di teruskan! Aya kuat! :))))))



; Perlu kaa tulis neyh haaa?
Tak malukaa orang laen baca nanty?
Perlu tuk aku tenangkan hati. Aku tak malu koht
sebab manusia2 laen yang bace blog. Sebelum nak
kata aku tak malu, hang tuh tak malu ka baca blog aku?
Dah sah2 tajuk "My own's bittersweet"! Oppss.




0 sok seh sok seh: