Tuesday, July 6, 2010

..Kebodohan & Kebahagiaan..






Semalam yang membengangkan.

Merosakkan mood aku untuk tidoq.
Kesialan seorang insan yang semakin
membuak buak. Bila masa aku menghasut?
Cibai betoi! Huhhhh. Memang mendatangkan
marah yang tahap melampaw. Aku tak maw campoq
nak amek taw tapi bila ang dah melalut merepek
kata " hang amek dia dari aku laa, tak taw kami
dah lama ". Memang kesalafahaman melampaw.
Kami tak dak sebarang hubungan!! Mungkin berkawan, tuh
pown belom tentu.
Aku dah lama putus
ngan dia sebelom hg mengenali dia lagi pompuan!

Okeyhlaah, lupa pulak xleyh nak marah lebeyh2.
Simpan separuh amarah ini. Haissshhhh. Xbek lak kan bukak
pekung orang. Cuma satu jaa, jangan cari
masalah dan cakap besaq ngan aku.
Jangan mulakan benda yang aku dah
insaf ini. Bodoh betoi.






Mood ; Bahagia menjalani
hari-hariku di KOBE. :))
Permulaan suatu yang baru.
Harapanku untuk capai segalanya
yang indah itu.













0 sok seh sok seh: