Friday, July 30, 2010

Benci?




Aku benci apa yang
aku nampak dan tahu!
Kenapa perlu ada sahabat
begini? Sejarah hidupmu
telah buat aku rasa kau tidak
berapa baek dan perlu berhati2.
Kau mungkin duri dalam daging,
berubahlah tuk tidak wat aku
benci kamu.







Wednesday, July 28, 2010

Tiada Lagi?






Semalam yang bosan!

Terima kaseh my sweetie izaa
kerna text denganku sehingga larut
malam ke pagi. Mendengar soseh2 aku yg
xbisa pejam mata ini. Feeling bad? :(
Aku rindu Lepak KING kita laa.

Study smart yunkk! ;))



" Kita jalin cinta
Bila hati selalu berbeda

Sampai kapan lagi
Aku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada

Seandainya kita masih bersatu
Tak mungkinkan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhir sampai
Di sini

Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan
Biar aku sendiri tanpa diri mu
Tiada lagi kata cintamu
Takkan lagi ku bersama mu "










Tuesday, July 27, 2010

..I fixed my..






mood ; blurrrrrrr.

Bahagiaku dengan ketentuanNya.


" aku tetaplah aku begini
.kamu tetaplah kamu begitu.
aku tetaplah aku begini
.kamu tetaplah kamu begitu. "








Monday, July 26, 2010

..BerDoa..





.. Tuhan kirimkanlah aku
kekasih yang baik hati
yang menCINTAi aku
apa adanya ..





..Sahabat..






-Secawan Aiq Tekan2-




Bila minom aiq neyh, aku teringat kowang laa
sahabat! Cek aNn, ieQa ngan nOr.
Rindu giler laaa sama kalian.
Kongsi2 det syiling bila lalu kat
mesin aiq neyh kan. Macam2 perisa kita
cuba then tkaq2. Bila saat tgok mesin
neyh kat tempat kejaa aku. Teringat laa
kenangan yang ada bersama kowg. ;p.
..Berteman Sampai Mati..








Saturday, July 24, 2010

I'm Bad? Who care!








Mood ; Leteyh bekerja 7.00 malam - 7.10 pagi.

Walauku keletihan tapi tetap mahu
berkata. Padan muka kau jantan!
Kau memang sialan dan kali neyh
mungkin bertemu buku dan ruas. Hahahaaa~
Ingatlah kata2 aku, carilah pompuan yang
bisa boleyh bertahan dan cintai hg mcm aku
pernah cintai dulu. Balasan kepadamu
si buaya darat tembaga. ;))
Ketawa besar aku. Ohh! sunggoh
jahat. To Ainey tima kaseh atas
semangat yg kau beri. ;))






Thursday, July 22, 2010

..Kebahagiaan Mereka..




..Bersatunya Dua Hati..



Di kala aku bosan,
Al maklumlah hari ini first kerja malam.

Siang ngaaangaa jaa sebab belom leteyh kan.

Jadi aku tengok laaa pic2 dan video
yang adaa
dalam laptop neyh.
Terjumpala
dengan video kahwin si kakakku
dengan abang aidil
iaitu mama dan abah pada
si
anakku bukan anakku. ;P
Terasa nak kongsi lak dekat
blogger
neyh tapi xleyh nak upload sbb berat.
Hooohooo.
Kebahagiaan mereka
yang
berjaya dalam percintaan. :))







..Anakku Bukan Anakku..






..Penghibur Hati..






Kesayanganku Izz Airil. :)
Tinggal tidak berapa hari sahaja
lagi dia akan bersama dengan kami
sebelum pulang ke tempat kelahirannya
di Kuala Lumpur.
Ohh, aku akan merindui gelak tawa,
nyaring tangisannya dan telatahnya
yang mencuit hati kecil ini.
Siang hari akan tidur bersamaku sambel
ditenyeh idong di kepalanya. Selesa
begitu mungkin. ;))
Rumah pasti kembali sunyi nanti,
kerna hari ini sudah hari ke 40.
Akakku yang seorang cikgu cuma bercuti
60 hari. Ohh no! Mahu saja ikot menghantar si anak
ini. Sebakk dada kami seisi rumah bila
memikirkan tentang ini. ;((
Sayang kamu si anak kecil.







Wednesday, July 21, 2010

..Bullshit!..




" Selamanya takkan ku lupa
Kau ajar ku seksa
Kau pandai berkata-kata
Hingga aku derita

Selamanya ku berjaga-jaga
Tak sanggup ku kenang
Cukuplah sekali terluka
Kan ku ingat sentiasa. "




Tuesday, July 20, 2010

..Bored ; Giler Lens ..






Mood ; Sebelum pergi Pasar Malam.
Face dah memang xcun
so xkesahla kalo gambo xmenarik.
Haty tengah membara
muka pura2 suci. ;))
Jangan kutuk lak
aku sekeh maw.
who care? ;P











Monday, July 19, 2010

..Feel Like Shit!..





" Sungguh aku tak mengerti,

Tak pernah engkau mencuba untuk fahami. "





..Maaf, Ini yang terbaek..





..Bukan Niat..


.Aku memang mahu menyinta.
.Sunggoh aku syg kamu.
.Tapi mengapa sukar.
.Tuhan saja mengerti perasaan ini.
.Maaf diri ini andai menyakitimu.
.Lebih baek aku melepasmu.
.Dari menyakiti dan curangi kamu.
.Dari terus membohong dirimu.
.Membohongi perasaan ini.
.Mengharap ada bahagia dari perpisahan ini.
.Kemaafan aku pohon darimu.
.Walau singkat perhubungan kita.
.Kerna aku tak mampu lagi untuk teruskan.
.Berharap semuanya indah sahaja.
.Mungkin aku lebih bahagia begini.
.Tidak mahu menyakiti kerna aku
mengerti perasaan sakit itu.
.Single Is Better.
.One Is Better Than Two.








Sunday, July 18, 2010

..Working..





Bergelar seorang pekerja.
Ketidaksabaran menuggu gaji.
Kihh3. Terok punya budak kan.
Seronok bekerja di Kobe.
Walau penat tapi dah nama pown kerja kan. ;)
Ramai geng oo! Kegilaan bersama.




..Enjoy..Chill..Shopping..Joly..



my teman yg best :)




my team DQC ; DVI/Rollerball :)








Tuesday, July 13, 2010

..In Love..





" Ku pernah punya cinta namun kini ku sedang suka kamu,
cintaku dulu telah ku buang jauh kini ku ingin kamu.
Ku pernah menyendiri di sini ku akan terasa sepi,
walaupun bibir penuh gelak tawa namun hatiku sepi "




Sunday, July 11, 2010

..Lagi-lagi Kerja..







Dewasaku kini. :)





..Menjadi pekerja sudah..
..Bekerja di KOBE Precision Technology..
..Cuma Production Technician sahaja..
..Bahagian Dimension Quality Control ataupun
lebeyh dikenali sebagai DVI/Rollerball..
Kejaa yang mudah! Hehehe..
..Kerja pada shift 4 samanya dengan si abang..
..Syukurlaa tidak perlu berhadapan dengan
mesin2 besar.. :))
Tapi apakan dayaa, no more high heel!!
..Cuma dibenarkan memakai sport shoes ajaa..
Giler sedeyh pabila memandang koleksi2 high heel kuh,
almari menjadi tempat simpanan mereka kini.. :((
..Semoga aku mampu bertahan..
.Duet. DUET. Duet.






..Pains..


No more words no more lies,
let it go before it dies,
hear the words, hear the pains,
the last of love ends in vain.
Sweet in start, bitter in end,
hearts will break never bend.





Tuesday, July 6, 2010

..Kebodohan & Kebahagiaan..






Semalam yang membengangkan.

Merosakkan mood aku untuk tidoq.
Kesialan seorang insan yang semakin
membuak buak. Bila masa aku menghasut?
Cibai betoi! Huhhhh. Memang mendatangkan
marah yang tahap melampaw. Aku tak maw campoq
nak amek taw tapi bila ang dah melalut merepek
kata " hang amek dia dari aku laa, tak taw kami
dah lama ". Memang kesalafahaman melampaw.
Kami tak dak sebarang hubungan!! Mungkin berkawan, tuh
pown belom tentu.
Aku dah lama putus
ngan dia sebelom hg mengenali dia lagi pompuan!

Okeyhlaah, lupa pulak xleyh nak marah lebeyh2.
Simpan separuh amarah ini. Haissshhhh. Xbek lak kan bukak
pekung orang. Cuma satu jaa, jangan cari
masalah dan cakap besaq ngan aku.
Jangan mulakan benda yang aku dah
insaf ini. Bodoh betoi.






Mood ; Bahagia menjalani
hari-hariku di KOBE. :))
Permulaan suatu yang baru.
Harapanku untuk capai segalanya
yang indah itu.













Sunday, July 4, 2010

..Izz Airil..





Ini koleksi gambarnya.
Adeshhh! Aku sudah mahu
kerja esok. Jadi akan tinggalkan ini
baby seharian. Hari ini aku memuaskan
diri menjaganya. :)












.Kesayangankuh.
.Kegilaankuh.
.Keceriaankuh.
.Penyeri hidupku.



; cap by me_adeqnurul



..Love Suck..





Broken Heart? Maybe once.

Now no longer. Enough man!
Happy with what I have.
Start loving a new person.
Pray for our's matchmaking.
:))) Yippiee!








Friday, July 2, 2010

??




Shuuut!!




Diam dan membiarkannya
lebih baek dari ikot campur.
Mungkin takot niat baik akan di salah erti?
Buang jauh semua itu dari fikirankanku.


Biar Biar Biar Biarkan!




SMTBP vs SMVBP





Terasa rindu zaman sekolahku setelah pergi
melawatnya siang tadi. heeeheeee~
Segan giler aishh! Jumpak Cikgu Eliass, Sir Magen
ngan Cikgu Izma. Gilerr rindu, 4 tahun berlalu.
Dah jadik super duper punya senior.

Sir siap peli aku lagi "Ingatkan dah tak dak,
duduk jaa dekat tapi xdak kabo langsung."
Dowg kater bach PK kami paling sepi sekali.
Ohh noo, ayuh kawan2 jOmm kiter
pergi melawat mereka yang pernah mendidik kita ini.
Apisz, Wan, Dena, Aten, Anis, Farah, Shapwan, Alfred,
Adyka, Syukri, Miny, An, Akma, Mira dan seangkatan PK yang len.
Bila maw ketemu aaa? :((
Giler suke subjek Programming And Development Tools
&&
Fundamentals of Programming.









: ini sedikit koleksi yang aku
mahu kongsi same kalian. :))





Thursday, July 1, 2010

..Kesedaran..



" Kau yang ilhamkan Bahagia
Hingga aku terasa Indah

Maaf jika ku tidak Sempurna
Tika bahagia mula menjelma "




; Bukan tidak mahu menyinta,
tapi aku bukan insan
yang terbaik untuk siapa2.
:((