Monday, June 28, 2010

..Nightmare..



Mood ;
Hot Temper.



Dushh3! Ketoyaan betul.
Perlukah aku marah? Oh. Mungkin bazir waktu.
Jadi kenapa perlu hot? Sebab punya perasaan.
Aku kini sudah insaf okeyh. Selaras dengan usia yang
makin meningkat. :))
So, pada 'nightmare' silalah cermin diri
sebelum menchamdek aku. Tak kenal aku dan kisah
aku tak payah bajet macam good. Aku diam tidak

bermakna mengalah cuma memang aku tidak ingin dia.
Sungguh memang aku tidak mahu lagi!
Kalo aku teringin pown dah lama laa weyh sial. Amek ang.
Lebih dashat dari sebelum ini aku mampu lakukan.
Tapi tidak lagi kali ini dan selamaanya mungkin.
Aku yang melepaskannya dan aku yang ungkapkan perkataan putus itu.
Merelakan apa yang telah terjadi,
meredhakan kepergiaannya dan tiada lagi yang ketiga
buat kami. Aku tidak berani cakap besar kerana sesungguhnya jodoh
di tangan Tuhan. Kini aku telah bahagia begini
di samping kesayangan2ku. Teman2 yang tidak lelah memberi
semangat dan nasihat. Tolong jangan mendatangkan marah
dan buat aku bikin hidupmu tidak aman.
hurggghhh! Kelegaan.




-Penyejuk Emosi- ;p





Terima kaseh blogger dan ais krim yang bikin hati ini
sejuk dan tenang. ;p





0 sok seh sok seh: