Saturday, June 19, 2010

..Kenangan Tercipta..










Kawan!
Terima Kaseh bersama saya taw.

Gelak, tawa, suka, duka
sewaktu kita bersama
masa lalui tiga minggu neyh aku abadikan sebagai kenangan terindah. Termasuk time CISCO dulu.
Tidak lupa jugak pada classmate dari PTSS.
Semangat yang ada
dalam diri kowang sgt luar biasa koht. :)
Akhirnya aku Pass paper 702-IT Technician yang susah itu.
Selasa neyh aku cuma kena repeat paper 701-Essential.
Sue, Nor dan aNn ayuh kita berjuang!
Doakan aku yaa sumer.
Iera aku rindu hg! Walau kiter
xlama tapi aku taw seorang
teman yang sejati.
Tidak lupa juga pada kengkawan especially DIP,
kowang terBAIK dalam hidup.
Cuma aku jaa tidak boleyh jadik
yang terbaek wat sesetengah teman
tapi aku telah
cuba beri yang terbaek.Aku tak punya hati yang mulia

kerna pada aku sekali
teman tuh dah wat aku saket susah tuk
aku baek lg. Maafkan diri ini kerna tak bisa jadik

yang terbaek koht sbb kita berbeda pemikiran sebenarnya.

Cdeyh aaaaaa, kejap jaa masa berlalu! :(








0 sok seh sok seh: