Monday, June 14, 2010

..Buatmu Teman..

mood ; Bored!


Now, dalam class CompTIA A+ tapi sempat lagi berblogger. hahaah~
Actually cdeyh giler bila hari ini izaa dh nak lek umahnya di Perak.
Prepare untuk sambung belajar kat Poli Tanjung Malim nuh..
Jauh giler terpisah.
Nanti twon Penang jangan lupe roger n jengok aku. Kita nnk shopping raya same2 kan? :)
Weyh, ang BFF aku taw!
Kiter kna kuat ohk. Jangan terlampau percaya kawan sgt sebab kadang2 mereka tikam kita dari belakang tanpa sedar.
Pengalaman mengajar erti?kn3.
Aku sayang hang sgt weyh. Bahagia aku punya Teman sepertimu.
Even aku tak baek mana tapi aku harap hg tahu itu.
Neyh khas buatmu Teman ;


Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci
Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui
Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita
Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...
KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita
.
.
psstt ; "Susah Senang Suka Duka
Gelak Tawa" bersama akan aku abadikan.
Selalu Text aku taw tak kira bila pown.
Aku ada untuk hg sebagaimana hg ada untuk aku.
Luv u Izaaty!

0 sok seh sok seh: