Thursday, May 27, 2010

..Sudah Jatuh Cintakah?..


Cinta Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau boleh nak dia tahu dan kita seboleh mungkin tak mahu sakitkan hati dia. Kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya.


Sayang Kita memerlukan dia di masa kita mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita. selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kita.


Suka Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu.


Minat Apa sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya.





p/s : Kembali pulih dan bangun semula. Ada insan yang bisa buat aku melupakan si dia yang pernah buat aku terluka itu. Mahu aku luahkan padanya tapi hati kecil berasa takut, takut untuk kecewa lagi. Terima kaseh wahai si laki2 itu. Keliru aku memikirkannya kerna sesungguhnya aku suka kamu.




0 sok seh sok seh: