Tuesday, May 25, 2010

..Saket Pedih Duka..


Saket :
Sakit Hati;
Lumrah dunia bila kita jatuh pasti akan jadik
bahan dan di tertawakan. Hmm, perlukah aku
terasa dgn owg yang rampas kbahagian aku?
Tidak koht. Cool sudah, sbb ak yakin dia akan
jadik jua sepertiku. Teruskanlah membahan diri ini.
Bila satu masa rasaku ini rasamu, kau mengerti siapa
dia sebenarnya. Aku bukan mendoakan tapi mengharap
balasan yang setimpal wat kalian kerna aku bukan yang pertama
menjadik mangsa dan mungkin bukan yang terakhir.


Pedih :
Don't turning back;
Aku tak mahu lagi ngimbaw masa lalu
walau daa ceritera indah. Sume tuh kini tinggal sejarah.
Akukah yang besalah? Mmg mulut macam longkang
tapi hati ini tidak sebusuk bangkai lagi.
Kalau tiada maaf untuk aku jua tiada maaf untuk kamu!
Jodoh tiada lagi dan xmahu aku kenal
insan sepertimu. Sudah!


Duka :
New Life Begin;
Searching new one and right one.
Xmahu lagi laki2 mulut banyak gula ; Cakap ja lbeyh, sumpah stia sana sini.
Yakin yang setiap insan yang dilahirkan ada pasangan.
Waitt, waitt, and waitt.... mungkin ada insan yang akn
hulurkan tangan untuk Bangun Semula bersama diri ini
disisi. New Soulmate (^_^).
Tolong jangan hancurkan aty ini lagi dan beri janjy gula.
(Boleyh dpt kencing manis ooo)Hahahaha~




Apapun yang terjadik aku harus teruskan hidup.
Aku pasti bisa lebih bahagia dan harus berjaya.
~Love to say I'm Single.





0 sok seh sok seh: