Monday, May 31, 2010

..Stop..

Berhenti Berharap.


Terima Kaseh kerna ada disisi
saat aku jatuh.
Kerna anda macam Chipsmore. :)

..Better..




Feel Good.
Feel Better.


Life be better without you bad man!
Yess! :)







Sunday, May 30, 2010

..Back..


Sudah kembali kee PSP..
untuk program 3P.
:)

Saturday, May 29, 2010

.. " For SomeOne "..

Wajah mu kerap ku mimpi
Wajah mu sering ku puja
Buatku terasa sepi
Kala ku bukakan mata

Kau masih belum pun ku punya
Rinduku masih kau tak peka

Cintamu kerap ku mimpi
Cintamu sering ku damba
Buatku terasa sedih
kala ku bukakan mata

Kau masih belum pun ku dakap
Rinduku masih kau tak singkap



p/s - IMY!




..Adeq..

Dia dah pulang. Sudah lama tidak ketemu
dan tidur bersama insan yang bergelar adeq.(dot Lah)
Dia ustazah yang sering bebelkan aku itu ini. Banyak benar nasihat yang di berikan.
Hohoooo~
Aku ceritakan padanya tentang aku yang 'broken heart'.
Katanya "sabarlaaa kak hg dah beri yang terbaek. Mungkin belum jumpa jodoh dan
cinta hang ngan din tuh cuma cinta monyet. " shiitt! Bukan oo, aku xcinta monyet pown..
Daa serius tapi apa kan daya tiada jodoh. Gatal punye akak. Kuangg3.. Jadik kami sama2 hayati lagu ini ;




Dunia belum berakhir
Bila kau putuskan aku
Masih banyak teman-temanku di sini
Menemaniku




Bak kata sepupu kuh, Hey ladies jangan mahu di bilang lemah!
hehe.. Mereka ini semangatkuh jua. :)
ILYALL lalalala~






Thursday, May 27, 2010

..Sudah Jatuh Cintakah?..


Cinta Kita memang mengharapkan dia menjadi milik kita. Segala apa yang kita buat, kalau boleh nak dia tahu dan kita seboleh mungkin tak mahu sakitkan hati dia. Kita akan sentiasa berfikir tentang dirinya.


Sayang Kita memerlukan dia di masa kita mahukan seseorang untuk berkongsi rahsia dan kisah duka kita. selalunya kita akan sayangkan seseorang yang menjadi TELINGA kepada masalah kita.


Suka Kita sukakan dia kerana dia kelakar. Dia happy-go-lucky. Bila bersama dengan dia, kita rasa nak tergelak sampai nak pecah perut. Tapi, kita taklah rindu sangat kat dia bila tak berjumpa seminggu.


Minat Apa sesuatu pada dirinya yang menarik kita untuk mendekatinya.





p/s : Kembali pulih dan bangun semula. Ada insan yang bisa buat aku melupakan si dia yang pernah buat aku terluka itu. Mahu aku luahkan padanya tapi hati kecil berasa takut, takut untuk kecewa lagi. Terima kaseh wahai si laki2 itu. Keliru aku memikirkannya kerna sesungguhnya aku suka kamu.




Wednesday, May 26, 2010

..Bahagiaku Punya Kamu..


♥ ♥
♥ Penghibur sis dikala Duka dan Lara ♥
♥ Pemberi semangat dan nasihat ♥
♥ Selalu share ape2 hal ngn dia ♥
♥ Gossip n Story same2 ♥
♥ Terindah 1st meet kat Sunshine ♥
♥ Terbaek dalam hidupku (Mcm adeq kandung sudah) ♥
♥ Sygg kamu ketat2 n giler2 ♥
♥ Bahagia diri ini bisa kenali kamu sygs ♥
♥ Walau ape yang terjadi antara sis n din, semoga hubungan kiter terus akrab yee sygs ♥
♥ Semoga kamo berjaya dalam hidup n kalo da aper2 carik sis yee. Insyaallah sis ade utk kamu ♥





p/s : ILYSM!







..Tak Mungkin Kerna Sayang..





Begitu hidup ini

Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti
Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali …




~khalimah2 yang bermakna wat diri ini.. :)




Tuesday, May 25, 2010

..Semangat..



Ya Allah…
Seandainya telah Engkau catatkan…
Dia milikku tercipta buatku…
Satukanlah hatinya dengan hatiku…
Titipkanlah kebahagiaan antara kami…
Agar kemesraan itu abadi…

Ya Allah…
Ya Tuhanku yang Maha Mengasihani…
Seringkanlah kami melayari hidup ini…
Ketepian yang sejahtera dan abadi…
Maka jodohkanlah kami…

Tetapi Ya Allah…
Seandainya telah Engkau takdirkan
Dia bukan milikku…
Bawalah dia jauh daripada pandanganku…
Luputkanlah dia dari ingatanku…
Dan periharalah aku dari kekecewaan…

Ya Allah ya Tuhanku yang Maha Mengerti…
Berikanlah aku kekuatan…
Menolak bayangannya jauh ke dada langit…
Hilang bersama senja yang merah…
Agarku sentiasa tenang…
Walaupun tanpa bersama dengannya…

Ya Allah yang tercinta…
Pasrahkanlah aku dengan takdir-Mu…

Sesungguhnya apa yang telah Engkau takdirkan
Adalah yang terbaik untukku…
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui…
Segala yang terbaik buat hamba-Mu ini…





..Teman..






Aku RINDU mereka semua ; Insan yang bergelar Teman.








Ini semua dari my bestie eva~

..Saket Pedih Duka..


Saket :
Sakit Hati;
Lumrah dunia bila kita jatuh pasti akan jadik
bahan dan di tertawakan. Hmm, perlukah aku
terasa dgn owg yang rampas kbahagian aku?
Tidak koht. Cool sudah, sbb ak yakin dia akan
jadik jua sepertiku. Teruskanlah membahan diri ini.
Bila satu masa rasaku ini rasamu, kau mengerti siapa
dia sebenarnya. Aku bukan mendoakan tapi mengharap
balasan yang setimpal wat kalian kerna aku bukan yang pertama
menjadik mangsa dan mungkin bukan yang terakhir.


Pedih :
Don't turning back;
Aku tak mahu lagi ngimbaw masa lalu
walau daa ceritera indah. Sume tuh kini tinggal sejarah.
Akukah yang besalah? Mmg mulut macam longkang
tapi hati ini tidak sebusuk bangkai lagi.
Kalau tiada maaf untuk aku jua tiada maaf untuk kamu!
Jodoh tiada lagi dan xmahu aku kenal
insan sepertimu. Sudah!


Duka :
New Life Begin;
Searching new one and right one.
Xmahu lagi laki2 mulut banyak gula ; Cakap ja lbeyh, sumpah stia sana sini.
Yakin yang setiap insan yang dilahirkan ada pasangan.
Waitt, waitt, and waitt.... mungkin ada insan yang akn
hulurkan tangan untuk Bangun Semula bersama diri ini
disisi. New Soulmate (^_^).
Tolong jangan hancurkan aty ini lagi dan beri janjy gula.
(Boleyh dpt kencing manis ooo)Hahahaha~




Apapun yang terjadik aku harus teruskan hidup.
Aku pasti bisa lebih bahagia dan harus berjaya.
~Love to say I'm Single.





Saturday, May 22, 2010

..Sedar..


" Ditakdirkan cuma aku sahaja memberi peluang pada orang laen.
Tidak orang laen itu beri peluang kepada aku dan memaafkan aku. "




love to say "I'm Single"
with broken heart.

Friday, May 21, 2010

..Tenang..


Mungkin Tuhan sengaja mahu kita berjumpa dengan orang yang salah
sebelum menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya
menemui insan yang betul, kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur
dengan nikmat pemberian dan hikmah di sebalik pemberian tersebut.





Saturday, May 8, 2010

..Yang Terindah..



Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah


Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah..


Actually ini lagu tema Adam Maya.
Mendapat ketenangan setelah mendegarnya.
Suke sgt!


p/s : buatmu insan yang tersayang.








..Selesai..




Projekkuh sudah selesai.
Menanti final sahaja.
Cuma 3 paper (JAVA,Web,Network). Yippiee!
Kelegaan kerana tiada sebarang masalah.