Saturday, February 20, 2010

..Suka Gila..

Mak datok oii. Hari ini banyak betul enjoy. Petang jalan jalan kat taman. Syok dapat naek papan cunggit. Maen mini ski. Pergggh! Malam pulak dapat karok. Dua tempat lg p. Pueh hatikuh dapat loncat sakan oiihh. Siap makan Nash Donut lg. Nyummm3!. Mendapat keizinan dan peluang dari B untuk biaq bininya enjoy. Ngeeeeeee. Aku bukan gila ON9 dah neh. Tapi gila menulis blog. Projek ntah kemana. Macam2 aku nak habaq. Banyak sangat cerita. Orang Penang la katakan? Tak jugak. Tapi okeh laa jugak sebab kini blog ini boleh jadik teman aku tebaek. Kan makin sukar mencari teman yang betul2 teman apatah lagi mencari yang sejati. Tak mungkin dah. Mengharap esok juga merupakan hari yang indah lah. Cuti cuti wey. Huuureeeyyy!! Paling indah pabila seminggu lagi itu B nak balek.Gatai kaki dah nak jalan. :)Kuangg kuaangg kuaanggg


.

2 sok seh sok seh:

Funky Chic said...

welcome to dunia blogger sygs...
hehe...
rajin2 blogwalking ke blog org lain tau..
utk dapatkan kenalan blogger..

Naora Hayashi said...

mekaseh syg! :)