Saturday, February 20, 2010

..Dia Yang Aku CINTA..



Hari ini hari aku bekarya ngek!
So kengkawan jangan kata aku giler
lensa jaa tapi aku juga giler blogger. (Selagi ada ayat)
Memang gila. Kegilaan melampau.
Hari yang agak krekk'koo! Bosan. Rindu.
KOrangg, Dia yang aku cinta tak cinta aku?
Xpelaaa. Cinta dalam hati sudah. (nada mendatar)
Be Cool. Perlu ka aku nangeh? Xyah laa kan. Sabar!
Anak Ishak tak pernah kenal erti putus asa kan.
kan3 eqa? kan3 aNn? kan3 nOr?
Mak kata " non tanpa usaha tak dak kejayaan. hik3.
Masuk ke title balek. Betol ka dia yang aku cinta tak cinta aku?
Betul laa tu. Was2 kah aku?. Sorry b. Terkata pulak.
Owg taw orang tetap yang pertama dalam hati kan. Walau ada pompuan laen. (X patot betul?. Tapi biarkan sudah)
Cinta pompuan laen kah dia? Isshhkk2. (Feeling bad) Feeling hugry daa la. Tapi tetap sayang aku kn. :)
Nop! Peduli ape aku. Pedulikan sumenya. Lantak! Aku perlu kuat. Kuat dan Tegar,
Yang penting aku sayang dia apa adanyaa.
Relaxx sudah sygs. Aku tahu apa yang mata ku tahu. Kan sahabat?.
CINTA itu kadang kadang memBUTAkan.
Tapi ape yang penting. CINTA aku tak berSYARAT.




0 sok seh sok seh: