Thursday, February 25, 2010

..Di Waktu Java..

Semalam yang terindah telah aku dapatkan. Aku tunggu selama mana aku mampu tapi entah kenapa rasa tak dihargai pula pagi ini (touching lebeyh). Bersyukur padamu yang Maha Esa.
Hari ini sebenarnya adalah antara hari2 yang ku tunggu, telah tiba pown tapi mungkin tak seindah yang disangka. Ini pagi yang seronok buat budak2 DIp6A kerana tiada kelas Networking ohh (kol 7 lebih tadi aku dapat sms encik MC). Yippiee!! Dapat bgon lewat.
Jadi sekarang waktu kelas JAva. Sempat pulak menulis blog lagi kan.
Hik3. Terok sunggoh (Jangan tiru kawan2). Alaaa aku tulis sementara kepala neyh banyak
ayat nak karang kan. Ngeehhh3... Menunggu si lelakii bangon dari tidor, bosan laaa (malas memikirkannya).
Adeyh, Lab pulak tak bawak sebab ada dalam laptop (tak kan nak ngaa2 jaa). Di samping itu Puan Hawa lak mc jadi ganti ngan Puan Zana. Dia cuma jaga kami camtuh2, tak ajar. Tuh yang aku boleh layan internet neh. Kesempatan yang di manfaatkan. ( Pelajar yang bgos kan?) :)

0 sok seh sok seh: