Wednesday, February 17, 2010

..CINTA..


Teringat aku pada kenangan lalu...
Kenangan yang akan abadi dalam diriku..

Tahun 2007 adalah tahu terindah saat ketika aku melangkah sebagai pelajar yang layak untuk memasuki Politeknik Seberang Perai. September 2007 merupakan titik tolak dan detik perkenalan antara aku dan insan yang bernama Muhammad Izzuddin Bin Abdul Rahim. Anak adam yang sentiasa bertakhta di lubuk hati ini dan semoga aku masih tetap bisa bersamanya selama hayatku ini. Aku bersyukur kerna bisa mengenalinya walau kadang kala aku merintih hiba kerana selama bersamanya aku banyak mengenal erti sebuah cinta yang penuh dengan kebahagiaan, kedukaan, kepahitan, keperitaan, pengkhianatan, penipuan dan kemanisan. Pokoknya walau hanya bersama dia aku bisa merasa semua itu dan ini menyakinkan aku bahawa cinta aku tetap utuh buatnya sehingga ke saat ini. Aku sentiasa berdoa supaya apa yang terjadi, cobaan yang mendatang ini mempunyai sebuah kegirangan yang tersembunyi di sebaliknya. AKu sayang dia apa adanya. CINTA buat aku menjadi seorang wanita yang kuat, tabah, tegar dan buta.
B, ingatlah "nobody can love u like i do".

0 sok seh sok seh: