Thursday, February 25, 2010

..Di Waktu Java..

Semalam yang terindah telah aku dapatkan. Aku tunggu selama mana aku mampu tapi entah kenapa rasa tak dihargai pula pagi ini (touching lebeyh). Bersyukur padamu yang Maha Esa.
Hari ini sebenarnya adalah antara hari2 yang ku tunggu, telah tiba pown tapi mungkin tak seindah yang disangka. Ini pagi yang seronok buat budak2 DIp6A kerana tiada kelas Networking ohh (kol 7 lebih tadi aku dapat sms encik MC). Yippiee!! Dapat bgon lewat.
Jadi sekarang waktu kelas JAva. Sempat pulak menulis blog lagi kan.
Hik3. Terok sunggoh (Jangan tiru kawan2). Alaaa aku tulis sementara kepala neyh banyak
ayat nak karang kan. Ngeehhh3... Menunggu si lelakii bangon dari tidor, bosan laaa (malas memikirkannya).
Adeyh, Lab pulak tak bawak sebab ada dalam laptop (tak kan nak ngaa2 jaa). Di samping itu Puan Hawa lak mc jadi ganti ngan Puan Zana. Dia cuma jaga kami camtuh2, tak ajar. Tuh yang aku boleh layan internet neh. Kesempatan yang di manfaatkan. ( Pelajar yang bgos kan?) :)

Wednesday, February 24, 2010

..Malam Terindah..




Sudah beberapa hari tidak mengupdate blogkuh ini.

bukan kerna kegilaan menulis sudah tiada tetapi kerna hari2 kuh
yang sakit dan mengalami ketidaksehatan. Tak da idea dan mood tuk jadik sasterawan
pulak time tuh.
Adohh. Keseronokan weyh!! Mahu melompat setinggi mungkin.
Malam ini tidurkuh pasti tidak lena untuk tunggu hari esok kan.
Saat yang ku tunggu sudah kunjung tiba. Jantung berdegup kencang kot :)
Aku menanti detik kepulangannya dari perantauan.(Kelantan ja pown).
Suwoh drebar bas tuh aty2 bawak yee b. Hik3.
Dia bawak kesayangankuh ituh. Bertolak jam 10 malam dan mungkin akan
tiba di jeti butterworth lebih kurang pukol 5 pagi jugak laa kot.
Semoga selamat sampai ke destinasi. Amin..





Sunday, February 21, 2010

..BOLA oh BOLA..

Makan BOLA.Minum BOLA.Tidoq BOLA.Mimpi BOLA.Kawen BOLA.Cerai BOLA.(semuanya BOLA3)
aku suke BOLA. Dia yang ajar aku erti kepuasan bermain bola. Then dapat tgok bola
pown syok jugak.
Best ohh!! Happening dan sangat pueh hati. Tambah bila dapat menjerit
ketika gol di jaringkan. Yeeeeaaahhh!!!(cume untuk penang dan kedah je aku jerit). hik3. Terima kaseh kekaseh. Aku dapat banyak pengalaman dan pengajaran pabila bersamamu. Budak umah pown gilaa3 bola jugak. Menyokong negeri masing dan kadang2 kami same2 menyokong antara satu sama laen. (pabila team fav berlawan ngan team lain.)
p/s - bila maw bawak saya tgok bola lg maa? Dan jgn lupa beli itu bola yang di atas untuk saya. :)



..Agar Aku PunyaMu..



Menyibak segala kisah cinta

Seribu jalan terlewati
Seluruh hari bersamamu
Bahagiaku bertarung benci
Separuh hati..kuingin
Kau mati saja biar pisah denganku
Tak termiliki oleh yang lain

Seribu bintang di langit hitam
Takkan sekelam hatiku
Yang telah kau bagi cinta
Namun tak pernah kurasa murni
Sebagai perempuan ku ingin pasti
Agar aku punyamu

Alangkah indah bila tiba
Hari yang engkau sunting aku
Penantian akankah berakhir
Bila cinta memang tlah ada

Kuingin pasti
Agar aku punyamu...


..Kegemaran..

video

Ini lagu kegemaran gua. (sari xdengaq tak sah.)
Yang di perkenalkan oleh dak aNn. (Lame sudah.)
Ada gua letak kat proff myspace then xsmpai aty
nak tkaq boh lagu len dah. hik3.
Mak datok enjoy gilaa dapat dengaq lagu neyh.
Jom kowg, kita layannnnnn!!!!!!
~zzzzzzaaaaaasssssssssssssssssss. :)




..Pagi Oh Pagi..

SELAMAT PAGI..!!!
wah, hari minggu yang terbaek! aku bangon awal.
hik3. Kerajinan? Mungkin. Sebenarnya banyak benda yang aku perlu selesaikan. Sebab tuh ar bangon bukan maen awai lagi. Kuangg3. Misi hari ini adalah untuk menyiapkan lab java, assignment java dan ERD+DFD untuk projek. Selain ituh perlu basoh baju yang menimbun. (Semalam b dah berleter kalah mak2 kata aku malas. Tak patot!!:)) Tidak lupa juga untuk iron baju yang mahu di pakai minggu ini. Temanyaa adalah warna2 merah dan rose. hik3. RAJIN!
Wahh2! Kowg, lelaki yang aku sayang akan pulang bercuti tak lama lg.
Wat macam lama tak jumpa lak. Padahal bawu seminggu lebeh jaa. (Terok2.)
Maklumlah. Di kala hati berbunga bunga kan. Tak sabaq maw pi jalan satu pulau neh. Paling best Bukit Bendera dan Taman Rimba! Semoga impian ini tercapai hendaknya. Aminn.
Berdoa mengharap hari ini indah seperti biasa dan tiada gangguan dalaman (hati).
~Ngeeeeeeeeeeeeee.


Saturday, February 20, 2010

..Dia Yang Aku CINTA..



Hari ini hari aku bekarya ngek!
So kengkawan jangan kata aku giler
lensa jaa tapi aku juga giler blogger. (Selagi ada ayat)
Memang gila. Kegilaan melampau.
Hari yang agak krekk'koo! Bosan. Rindu.
KOrangg, Dia yang aku cinta tak cinta aku?
Xpelaaa. Cinta dalam hati sudah. (nada mendatar)
Be Cool. Perlu ka aku nangeh? Xyah laa kan. Sabar!
Anak Ishak tak pernah kenal erti putus asa kan.
kan3 eqa? kan3 aNn? kan3 nOr?
Mak kata " non tanpa usaha tak dak kejayaan. hik3.
Masuk ke title balek. Betol ka dia yang aku cinta tak cinta aku?
Betul laa tu. Was2 kah aku?. Sorry b. Terkata pulak.
Owg taw orang tetap yang pertama dalam hati kan. Walau ada pompuan laen. (X patot betul?. Tapi biarkan sudah)
Cinta pompuan laen kah dia? Isshhkk2. (Feeling bad) Feeling hugry daa la. Tapi tetap sayang aku kn. :)
Nop! Peduli ape aku. Pedulikan sumenya. Lantak! Aku perlu kuat. Kuat dan Tegar,
Yang penting aku sayang dia apa adanyaa.
Relaxx sudah sygs. Aku tahu apa yang mata ku tahu. Kan sahabat?.
CINTA itu kadang kadang memBUTAkan.
Tapi ape yang penting. CINTA aku tak berSYARAT.




..Kentot?..


Kenapa busok kentot?

ahahaaaa.
baw berak lagi nok!
apee2 pown ang terbaek lah.
eh,
ke ade owg busok haty ngn aku?
sampe cneyh baunyeee.
x2. 'realize' sdh. Mak marah!
ngeeeeeeeeeee. :)
Tuhan Maha Adil



..Kemalasan & Kebosanan..



Hari ini HOLIDAY!
(Tp cian b xcuti, hik3)
Ada pasar malam lagi. Maw mam macam2 ar.
Perut dah berbunyi. Krooiiikkkk!
Simpan untuk beli belah kat sana.
Yaaa bee daaa beee doooo.
Yippiieee!



..Ade Aku Kesah..

Wahai manusia manusia yang
membenci aku dan si dia.
Aku x kisah pown kalo ang maw kata apa.
Tak peduli langsung. Tuhan saja tahu betapa kuat dan
tegarnya hatiku ini tuk hadapi rintangan yang
mendatang. Pengalaman banyak mengajar aku
erti hidup ini. Sesungguhnya aku hanya cinta dia
walau apa yang terjadi dan yang di lakukannya. Aku yakin
pasti ada hikmah yang tersembunyi di sebaliknya.
Wahai pompuan! Kau yang tegar ganggu hubungan kami.
Bertepuk sebelah tangan tidak mungkin berbunyi kan?
Kau bangga menyatakan 'our love perfect crime'. Kau ketawa saat aku jatuh terduduk. Kau hina aku berlagak suci. Kau canang aku pada mereka2. Sekarang? Bila rasaku ini rasamu. Kau salahkan aku? Kau salahkan kami? Tolonglaa weyh. Cari akar umbi ceritera ini. Jangan penah kau salahkan kami. Saat kau tahu aku dan dia. Kau taw siapa dia. Tapi kau maseh mahu bermain dengan api. Terok!! Renungkanlah siapa dalang semua ini. Biaq seteruk mana dia, tidak perlu kau
jaja kerana sikitpun tidak memupuk benci padanya. Kalo dia bg lagu ape pown. Aku xkisah. Aku tahu dia memang begitu. So wat?? Ingatlah itu semua menambahkan lagi rasa ingin memilikinya ada ar! Kau xkn penah bisa cinta dia sebagaimana aku cinta dia.
Aku bahagia merindu dia.
Berdoa pada Tuhan supaya jodohku kekal dan di restui keluarga. Kawan2kuh, terima kaseh atas kesetiaan kowg menemani aku dikala suka dan duka. Walau perit badai yang melanda kowg sentiasa temankan aku supaya tidak kesepian. Memberi kekuatan padaku. Doakan pabila tiba hari bahagiaku, atas kad undangan tentera namanya.Lagu ini selalu jadikan semangat untuk aku tempuh hari2 mendatang.

Walau suatu hari nanti dia tidak menjadi milikku
aku yakin hanya namanya terukir di kalbu.


Suatu yang indah
Ceritanya bermula semalam
Andainya dapat ku rasa selamanya
Tetapi ku takut tidak mungkin dapat kumiliki
Walaupun kau hadir hanya dalam mimpi
Ku teruskan hidup
Hari demi hari pun berlalu
Seksa dan derita ku tanggung sendiri
Apa yang tinggal hanyalah
doaku padamu Tuhan
Pasrahku hanya kamu yang menentukan
Pun tak pernah ku sesalkan
Kecewa datang dan pergi
Tinggalku sendiri
Ditakdirkan aku syukur selalu
Sesungguhnya aku tahu
Temanku hanyalah aku
Semoga suatu hari nanti
Dapat ku temui
Penawar dukaku yang berdarah duka
Pabila bertemu pasti aku suarakan rindu
Laguku untukmu buat selamanya


..Setiaku Disini..


Ku terasa kesyahduan

menyelimut malam ku sepi
kumenanti kepulangan mu
kau janji-janjikan suatu masa dulu


Hanya kau kasih kau ku kasihi
kata-kata yang dilafazkan
mengikat jiwa dan cinta
hingga tak termimpi pengganti yang lain


Biar ku dicengkam gelisah
dibuai rindu yang mendalam
resah mendamba belaian mu
yang teramat ku dahaga


Ku masih lagi setia
biar pun takdir mencabar kita terpisah
ku masih lagi di sini
berpegang teguh kalimah cinta


Kubisikkan dalam tangisan
yang gugur berderai ke bumi
menjadi bingkisanku yang akhir
untuk bekalan jalanmu
mencari mahkota menghiasi pelamin kita




p/s - suker bila dak aNn karaoke lagu neyh. :)

..Suka Gila..

Mak datok oii. Hari ini banyak betul enjoy. Petang jalan jalan kat taman. Syok dapat naek papan cunggit. Maen mini ski. Pergggh! Malam pulak dapat karok. Dua tempat lg p. Pueh hatikuh dapat loncat sakan oiihh. Siap makan Nash Donut lg. Nyummm3!. Mendapat keizinan dan peluang dari B untuk biaq bininya enjoy. Ngeeeeeee. Aku bukan gila ON9 dah neh. Tapi gila menulis blog. Projek ntah kemana. Macam2 aku nak habaq. Banyak sangat cerita. Orang Penang la katakan? Tak jugak. Tapi okeh laa jugak sebab kini blog ini boleh jadik teman aku tebaek. Kan makin sukar mencari teman yang betul2 teman apatah lagi mencari yang sejati. Tak mungkin dah. Mengharap esok juga merupakan hari yang indah lah. Cuti cuti wey. Huuureeeyyy!! Paling indah pabila seminggu lagi itu B nak balek.Gatai kaki dah nak jalan. :)Kuangg kuaangg kuaanggg


.

Friday, February 19, 2010

..Dealova Buatmu Kekaseh..


Aku ingin menjadi mimpi indah
Dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu
Yang mungkin bisa kau rindu

Karena langkah merapuh
Tanpa dirimu
Oh... Karena hati telah letih

Aku ingin menjadi sesuatu
Yang slalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa aku
Selalu memujamu

Tanpamu sepinya waktu
Merantai hati
Oh... Bayangmu seakan-akan

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Oh...

Hanya dirimu
Yang bisa membuatku tenang
Tanpa dirimu
Aku merasa hilang... dan sepi
Dan sepi...

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
Memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang kuhela kau selalu ada

Selalu ada...
Kau selalu ada...
Selalu ada...

Kau selalu ada...

Thursday, February 18, 2010

..Kasut..


Pilihan pertama dia buat aku.
Aku sayang itu. Sampai saat ini aku
maseh menyimpannya walau dah buruk giler. Mak dah bising tanya bila maw buang oh.
Pedulikan sudah. Bukannya mak taw b'erti gila itu kasut buatku.
Di beli pada awal tahun 2008 tuh.
Puteh suci adalah kegemaranku tp kini kaa mcm nak kelabu.haaaahaaaa.
Walau ada pompuan yang kata aku berlagak suci.
Macam ang baeekkk sgt? Huk3. Melalut isu len pulak.
Apaa2 pon gua Sayang sama itu kasut. Kasut oh Kasut. (Sebenar2 sayang orangnya lebih !:)


..Kedah..


KEDAH MAJU 2010? Majulah jugak.
Tempat kelahiran bondaku tersayang.
Cantek ohh. Sawah padi menghijau, cantek di pandang dan sejuk perutku.Heeeee.
Seronok aku menikmati udara di sana.
Kampung halaman yang terindahlah. :)

..Ceritera CINTAku..

Karaoke Oh Karaoke
Ini adalah tempat wajib aku dan dia pergi. Kesukaan meluah rasa dengan kegilaan menyanyi. Rindu laa nnk denga b nyanyi. Kalo baca ini blog 'please call then nyanyi satu lagu ek' :). Tersentuh hati ini saat dia nyanyikan lagu 'Kristal - Ku Membisu'. Titis mutiara mengalir dari anak mata ini kerna sesungguhnya lagu ituh penuh makna buat kisah kami. Aku sayang dia selamanya. Hanya dia.

Wayang Oh Wayang
Teringat aku pada detik pertama kami bersama masuk panggung. Menonton cerita 9September bersama juga teman kesayanganku iza dan pasangannya. Dia insan lelaki yang tidak suka gila tonton cerita melayu tapi aku sebaliknya. Terok kn! Pernah waktu tengok cerita Dunia Baru The Movie, ada ke patut dia tido dan biarkan aku ketawa sendirian. Paling happening bersamanya tonton cerita High School Musical. Romantik dan seksi ohh.Rancak!
Paling kelakar tak ingat lak waktu tonton Wall E. Cuma aku dan dia saja pasangan yang ada dalam panggung tuh. Yang len family dan kanak2. Kata disney. Hek3!


Lepak Oh Lepak

Pulau Pinang adalah Pulau Cinta buat aku.
Tempat utama kami adalah Sungai Pinang. Syok ohh tempat tuh. Alaa2 padang kota jugak. Tempat terindah kerna suatu malam saat dia melafaz janji setia sebelum pergi meniggalkan pulau ini, sebelum melangkah keluar meniggalkan politeknik dan sebelum dia melangkah masuk ke KIST. Saat aku cuba belajar hidup berdikari kerna aku terlalu perlu dan manja hidup bersamanya. Tuhan saja yang tahu betapa aku perlu dia dalam hidup ini. Berat aku untuk lalui cinta jarak jauh ini. Dah2, sedih oh hadapi saat itu. Tukaq tempat lak naa. Di kala bosan pula dia sering bawak aku lepak kat gurney drive. Tempat terindah dan first aku keluar dengan dia pada hari raya ketiga. Melangkah masuk ke alam minah motor? Mungkin..:) Tidak lupa juga pada MC'D dan KFC sebagai lokasi persinggahan yang boleh di katakan wajib buat aku. Paling terindah dalam hidup ini pulak adalah saat bersamanya di Jambatan Kebanggaan anak pulau. Pertama kali aku lalui itu weyh. B ingat x? 3.4? Huk3. Kesimpulanya, Pulau Pinang adalah tempat terindah menyimpan rahsia cinta aku dan dirinya. Semoga kenangan ini abadi dalam benak pemikiranmu dan lubuk hatimu sayang.

..Kembali Bersatu..


Saat Cinta Kembali Bersemi
Syukur aku bisa mendapatkannya kembali. Dialah duka lara dan bahagiaku. Hanya Tuhan saja yang mengerti betapa sakit perit dan lukanya aku apabila pernah jatuh di tiggalkannya.

- Tiada Yang Bisa CINTAi Kau Sebagaimanu Aku CINTA -

-Memulakan Suatu Yang Baru-


-Kegilaan Kami Bersama-


- Menghirup CINTAku kembali -




..Tunangan Sudah..


KAKAK a.k.a, kak iti!
Insah yang sering bergaduh ngan aku. Air di cincang tak akan putus. Satu perut la katakan. Walau jahat sekalipun dia tetap kakak dan kesayangan buat aku. Kini dah menjadi tunangan owg. Lelaki yang aku gelar Q. Non!! Abg Q laa. Silap plak. Nak kena lempang kot. hik3. Aku bila plak tak tawlaa. Gedix! Kowg, Cantek gila dia yang aku nampak dia harituh hingga B aku nak wat wallpaper lg gambaq dia. B Jgn mcm2 naa!! (Amuk aku dibuatnya)

..Jadi MAK?..

Ketidaksabaran melanda diri ini.
Mahu dapat
anak lah. Anak buah
pon jadilah. Satu family excited.
Cucu sulong mak ayah akan keluar
tidak lama lagi. Semoga sehat hendaknya.
Jeng3. Antara dara atau teruna? Tinggal tanda tanya.


MY SIS a.k.a. MAK LABU? :)




Wednesday, February 17, 2010

..Malam Pertamaku..

Yippiee!! Malam pertama bersama blogg.
Suka hati aku boleh tulis macam2.
Puehh gila ohh. Di malam aku ditinggalkan dia
kerna bermain futsal. BOLA OH BOLA. Aku habiskan dengan menulis Blog.
hehe. Bukan mengisi masa lapang sebab aku sebenaenya tak lapang
pown. JAVA menantiku selepas ini. Malam yang membengkakkan mataku.
Hanya yang disisi tahu mengapa. Dan hari ini banyak beno pengajaran yang aku terima.
Jadikan hari ini pengajaran wat aku tempuh hari mendatang.
Tuhan kuatkanlah aku untuk
hadapi semua ini. B, kalo baca jangan marah taw. Sygg bosan taw. LOVE u. Byee2!!

..My Hero & Heroin..

EMAK!

LEHA panggilannya. Ibu teruggul di dunia.

Bahagia aku kerna bisa punya ibu seperti dia. Walau garang dan banyak bebel
Aku sayang dia! Sentiasa mendengar keluh kesah aku. Suri rumah yang berjaya, kerna dengan kemanjaannya aku menjadi anak yang sentiasa mengharapkannya. Non2! Hik3. Tak dapat aku bayangkan hidupku tanpa dia di sisi. Senyumannya adlah permata berharga buat diri ini. Mak adalah teman terbaek dalam hidupku.




AYAH!
ISHAK namanya. Ayah terbaek di dunia.
Syukur aku menjadi insan bertuah kerna bisa punya ayah sepertinya.Walaupun garang giler,
tp aku sangat mengerti semua demi kebaikkan aku. Ayah lelaki yang sangat kelakar. Gelak tawa ayah adalah perkara paling bahagia dan berharga yang pernah aku miliki dalam hidup ini. Aku sayang ayah walau aku selalu jahat padanya.
Walau dia bukan laki2 yang bisa beri aku harta kekayaan yang melimpah ruah, tapi dia telah memberi pendidikan yang secukupnya dan tidak ternilai harganya. Menjadikan manusia yang berjaya di dunia dan akhirat adalah impiannya dan harapannya pada anak2.

..Aku Tetap Aku..

Wajahku Dikala Berusia Belasan Tahun

Saat kebahagiaan milikku

Saat kau sentiasa di sisiku

Ketika mana aku sentiasa berpijak padamu.



Saat Aku Ditinggalkan Dia

kerna seorang gadis dan aku amat

menbencinya! KEKAL benci.

Aku Bangkit Dengan nafas baru?

Tapi masih jua mencintai MU.




Aku kini di tahun 2010.

Sentiasa mencintai dia.

Dan kini dia milikku kembali.

Mencuba untuk tidak lagi

melepaskannya pergi dari hidup ini.





..CINTA..


Teringat aku pada kenangan lalu...
Kenangan yang akan abadi dalam diriku..

Tahun 2007 adalah tahu terindah saat ketika aku melangkah sebagai pelajar yang layak untuk memasuki Politeknik Seberang Perai. September 2007 merupakan titik tolak dan detik perkenalan antara aku dan insan yang bernama Muhammad Izzuddin Bin Abdul Rahim. Anak adam yang sentiasa bertakhta di lubuk hati ini dan semoga aku masih tetap bisa bersamanya selama hayatku ini. Aku bersyukur kerna bisa mengenalinya walau kadang kala aku merintih hiba kerana selama bersamanya aku banyak mengenal erti sebuah cinta yang penuh dengan kebahagiaan, kedukaan, kepahitan, keperitaan, pengkhianatan, penipuan dan kemanisan. Pokoknya walau hanya bersama dia aku bisa merasa semua itu dan ini menyakinkan aku bahawa cinta aku tetap utuh buatnya sehingga ke saat ini. Aku sentiasa berdoa supaya apa yang terjadi, cobaan yang mendatang ini mempunyai sebuah kegirangan yang tersembunyi di sebaliknya. AKu sayang dia apa adanya. CINTA buat aku menjadi seorang wanita yang kuat, tabah, tegar dan buta.
B, ingatlah "nobody can love u like i do".

..My Heart Laught..

..EQA..DAYAH..NOR..ANN..

Bulan dan bintang
Bersinar berkelipan
Dan menerangi
Keindahan malam
Tanpamu bulan
Malam kegelapan
Tanpamu bintang
Hilanglah keindahan

Ini kisah tentang bulan
Bulan bintang jadi kawan
Bergitulah persahabatan
Yang cuba kami eratkan
Moga berkekalan selamanya

Begitulah kami hidup 'empat sekawan'
Sesama berjanji susah senang dirasa
Dibawah sinaran cahaya bulan bintang
Menjadi saksi janji kami semua



..Suatu Coretan..

Kadang2 kita tak sedar orang yang kita tak peduli sayang gila dekat kita..
kadang2 kita tak sedar kita terlampau sayang dekat seseorang itu sedangkan dia selalu sakitkan hati kita.. kadang2 kita rasa 'frust' , 'down' dan 'miong' bila orang yang kita sayang pergi meningalkan kita.. kadang2 kita tak pernah sedar kita bukannya sempurna untuk dapatkan orang yang sangat2 sempurna dan kadang2 kita tak tau apa yang kita buat itu menyakitkan hati seseorang yang kita sayang dan kita bukan sapa2, untuk buat orang menyayangi kita mcm kita sayang pada dia tetapi kita patut rasa bertuah dan hargai apa lagi yang ada disekeliling kita 'especially' keluarga yang tak akan pernah tinggalkan kita susah , senang , bahagia dan sedih .. 'secondly' kawan2 yang membuatkan hari2 kita tak sunyi , ketawa dan sengal tetapi kita kena hati2 sebab ada yang akan tikam kita dari belakang jadi hargailah hidup yang cuma sekali ini dan jangan penah menyesal atas apa yang terjadi atas pilihan diri sendiri..

..Welcome to Blogger..

Aku budak baru belajar?
Eh, sudah menjadi dewasa yang mahu belajar.Agak kemalasan untuk menulis blog tetapi atas kegilaan mengON9kan diri dan pengaruh rakan sebaya aku akhirnya telah membuat satu akaun baru blogger pada Februari 2010. Memikirkan ini adalah cara terbaek mengisi masa lapangku yang pada hakikatnya tidaklah lapang.Selain itu, aku juga bisa menjadi seorang sasterawan yang tidak mungkin akan berjaya dengan mengarang jutaan luahan rasa dan ceritera hidupku.